2777
2789
عنوان

همسر شما

| مشاهده متن کامل بحث + 855 بازدید | 44 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه الان چند ردزه به جای اینکه منو دل داری بده ناراحته  و زور میخنده من می فهمم حالم بدتر میشه

خب بهش فرصت بده خودشو جمعو جور کنه.اونم آدمه،توهم نقطه ضعفشی.از این موضوع ک بگذریم،برمیگردیم ب خودت،چرا ضعیفی رو ب خودت تلقین میکنی؟چرا همش میگی ضعیفی؟چرا چشمت ب دلداری دادن شوهرته؟ب خدا متکی باش.بهترین تکیه گاه جز خدا کی میتونه باشه؟شوهرت ی وسیلس ک خدا جلوی راهت قرار داده تا بواسطه اون ایمانت ب خدا قوی بشه،تا تکیه گاه خودتو خدا بدونی،نه اینطوری،اینجا،گیر کنی

خب بهش فرصت بده خودشو جمعو جور کنه.اونم آدمه،توهم نقطه ضعفشی.از این موضوع ک بگذریم،برمیگردیم ب خودت، ...

نمیتونم قوی باشم هرکاری کردم نشد

شانس من همسرمم اینجوری😔

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

نمیتونم قوی باشم هرکاری کردم نشد شانس من همسرمم اینجوری😔



وقتی هنوز خودت هرکاری کردی نشده ک قوی بشی،وقتی هنوز خودت ضعف داری،چرا انتظار داری شوهرت بشه ی آدم کامل؟همه چیز ب شانس نیست،شوهرت خیلیم خوبه،اینو جدی میگم.منتها شما داری منفی نگری میکنی،خب حق داری الان خودتم روحیت حساس شده.ولی بیا منطقی حرف بزنیم.ببین تو اگه بشینی ب خوبیای شوهرت فکر کنی ممکنه یاد ۴۰ تاشون بیوفتی،اما اگ ب بدی هاش فکر کنی ممکنه فقط یاد ۲۰تاشون بیوفتی.خب چرا نمیگی این ۴۰ تا پیشکش اون ۲۰ تا؟ تا وقتی دید خودت نسبت ب شوهرت اصلاح نکردی نمیتونی ازش ی مرد کامل بسازی،ی مرد حامی بسازی ک خودت تصورش می‌کنی

چون خودتم هنوز ب اون آگاهی نرسیدی 

وقتی هنوز خودت هرکاری کردی نشده ک قوی بشی،وقتی هنوز خودت ضعف داری،چرا انتظار داری شوهرت بشه ی آدم کا ...

بله عزیزم درست میگی ولی نمیدونم باید چیکارکنم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

بله عزیزم درست میگی ولی نمیدونم باید چیکارکنم

منم نمیتونم راهنماییت کنم،ب خدا توکل کن،راهش پیدا میشه 

اما ته همه ی حرفای من اینه ک زندگی قشنگه،خیییلی قشنگ 

لذت ببرید،بخندید،بخندونید،فرصت کمه.شوهرت ناراحته باهاش حرف بزن،بخندونش.تو حالشو خوب کن،اون صد برابر جبران می‌کنه

منم نمیتونم راهنماییت کنم،ب خدا توکل کن،راهش پیدا میشه  اما ته همه ی حرفای من اینه ک زندگی قشن ...

ممنونم از حرفهات عزیزم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

حس همسرتون بشما فقط یه کلمه هست، ققط یک کلمه:

عشق

⚠️⛔لطفا به هیچ‌وجه در تاپیک های من کامنت نگذارید🙏، اگه تاپیک یا پستی مورد پسند شد، لایک کنید، و حتی الامکان درخواست ندید🙏  ................  گاهی برای دل خودم، دلنوشته یا متنی رو دکلمه می‌کنم  .................   او قند روزهای تلخ من است❤                                   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز