2777
2789
عنوان

واقعا چرا؟

29 بازدید | 0 پست

اینهمه گارد میگیرید اونم نسبت به سطل دسشویی وهر توهینی دلتون خواست میکنین؟پیرو تاپیک قبلیم.دسشویی خونه مادرم حیاط ومن حتی بهش گفتم سطلش بنداز بره برات سطل جدید میخرم.درسته کارم اشتباه بود ولی مستحق اینهمه توهین نبودم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز