ناینو مدیر استارتر عضویت: 1402/01/03 تعداد پست: 12481 عنوان واقعا چرا؟ 29 بازدید | 0 پست اینهمه گارد میگیرید اونم نسبت به سطل دسشویی وهر توهینی دلتون خواست میکنین؟پیرو تاپیک قبلیم.دسشویی خونه مادرم حیاط ومن حتی بهش گفتم سطلش بنداز بره برات سطل جدید میخرم.درسته کارم اشتباه بود ولی مستحق اینهمه توهین نبودم 1402/12/21 | 00:11 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب