2777
2789
عنوان

بارداری

92 بازدید | 18 پست

سلام خانما من دوماه اقدامم ماه اول۶روز تاخیرداشتم بعدش پریود شدم الان ماه دومم و ۸روز تاخیر دارم بی بی چک منفی بود و هنوز پریود نشدم میشه راهنمایی کنید

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هر ماه فقط ۲۵ درصد احتمال بارداری هست . چند سالتونه ؟ کم کاری تیرویید بالا بودن قند خون عفونت سردی رحم اینا باعث میشن شانس بارداری بیاد پایین

. وَقتی‌تاریکی‌آسِمونتو‌مُحاصِره‌میکُنِه،مثلِ‌ماه بِدرَخش!🌙✨ ️ 
هر ماه فقط ۲۵ درصد احتمال بارداری هست . چند سالتونه ؟ کم کاری تیرویید بالا بودن قند خون عفونت سردی ر ...

۲۱سالمه ازمایش های قبل بارداری رو رفتم ویتامین دی و فولیک اسید مصرف میکنم


۲۱سالمه ازمایش های قبل بارداری رو رفتم ویتامین دی و فولیک اسید مصرف میکنم

معاینه هم شدین واسه عفونت؟

. وَقتی‌تاریکی‌آسِمونتو‌مُحاصِره‌میکُنِه،مثلِ‌ماه بِدرَخش!🌙✨ ️ 
معاینه هم شدین واسه عفونت؟

نه قرار بود برم پاپ اسمیر انجام بدم اما پیش دکتر ازمایش ادارر گرفتن و مشکلی از عفونت نبود بخاطر همین پاپ اسمیر نرفتم

منم یکساله اقدامم ولی نمیشه . چند وقته ازدواج کردین؟

ناراحت نباش بدن با بدن فرق داره.خواهر من ۶ماه یا بیشتر  اقدام کرد تا گرفت منم فکر کردم همه همینه اقدام کردم گفتم تا۶ماه دیگه منم شرایطم بهتر میشه چون یکم حالم خوب نبود همون ماه اول اقدام باردار شدم.پس رهاش کن و بهش فکرنکن مطمئن باش زودی باردار میشی.منم لایق باشم دعات میکنم.بعد اقدام یکم نشاسته بریز توی آب بخور و همون روز ماکارونی درست کن بخور چون میگن نشاسته داره خوبه برای بعد اقدام

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز