ناراحت نباش بدن با بدن فرق داره.خواهر من ۶ماه یا بیشتر اقدام کرد تا گرفت منم فکر کردم همه همینه اقدام کردم گفتم تا۶ماه دیگه منم شرایطم بهتر میشه چون یکم حالم خوب نبود همون ماه اول اقدام باردار شدم.پس رهاش کن و بهش فکرنکن مطمئن باش زودی باردار میشی.منم لایق باشم دعات میکنم.بعد اقدام یکم نشاسته بریز توی آب بخور و همون روز ماکارونی درست کن بخور چون میگن نشاسته داره خوبه برای بعد اقدام