2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اکه خیلی خیلی احتیاج داری بفروش اگر کارت ضروری نیست نه نفروش حیفه

همسرم ناهماهنگی فشار خون پیدا کرده دیشبم اورژانس اومد خونه .مدام باید فشارشو چک کنم.باید برم دستگاه فشارسنج بخرم

30,671,600

جگرگوشه مو ۱۵هفتگی از دست دادم ولی معتقدم باوردارم خدایی که توی قرآن خودش گفته من قادرم مرده هارو زنده کنم پس قطعا میتونه پسرمنم بهم برگردونه🙂یه روزی چرخ این دنیا برای ماهم میچرخه کلیک میکنه روی ما ومیگه اینبارنوبت خوشبختی شماهاست!😊بارالها!غلام درخونه تم چرااینهمه منو عذاب میدی؟یه بارمنومیکشتی بهتربود!خدایا منوببخش! غلط کردم فقط منو ببخش وپسرم رو بهم برگردون!😭تیکربارداریم نیست برای اینه که اِنءشااَلله خُردادماهِ اِمسال حامِله باشَم وبِمونه بَرام ودیگه هیچ مشکلی ازهیچ جهتی پیش نیاد برای خانواده مون !❤به امیدروزی که خنده هام بشن مرحم غمای دلم!مرحم زخمای 16ماه قبلم!به امیدروزی که این متن بشه برام یه باورواقعی که «تاخداهست ریشه هیچ ارزویی خشک نمیشه»💓

ممنون عزیزم❤️❤️❤️

فدات ابجی

جگرگوشه مو ۱۵هفتگی از دست دادم ولی معتقدم باوردارم خدایی که توی قرآن خودش گفته من قادرم مرده هارو زنده کنم پس قطعا میتونه پسرمنم بهم برگردونه🙂یه روزی چرخ این دنیا برای ماهم میچرخه کلیک میکنه روی ما ومیگه اینبارنوبت خوشبختی شماهاست!😊بارالها!غلام درخونه تم چرااینهمه منو عذاب میدی؟یه بارمنومیکشتی بهتربود!خدایا منوببخش! غلط کردم فقط منو ببخش وپسرم رو بهم برگردون!😭تیکربارداریم نیست برای اینه که اِنءشااَلله خُردادماهِ اِمسال حامِله باشَم وبِمونه بَرام ودیگه هیچ مشکلی ازهیچ جهتی پیش نیاد برای خانواده مون !❤به امیدروزی که خنده هام بشن مرحم غمای دلم!مرحم زخمای 16ماه قبلم!به امیدروزی که این متن بشه برام یه باورواقعی که «تاخداهست ریشه هیچ ارزویی خشک نمیشه»💓

میگن توی چهار پنج تومنه که؟اگه اینطوری باشه فقط یه پلاک میبرم بقیشو دست نمیزنم

اول قیمت کن فشار سنجارو بعد بفروش

جگرگوشه مو ۱۵هفتگی از دست دادم ولی معتقدم باوردارم خدایی که توی قرآن خودش گفته من قادرم مرده هارو زنده کنم پس قطعا میتونه پسرمنم بهم برگردونه🙂یه روزی چرخ این دنیا برای ماهم میچرخه کلیک میکنه روی ما ومیگه اینبارنوبت خوشبختی شماهاست!😊بارالها!غلام درخونه تم چرااینهمه منو عذاب میدی؟یه بارمنومیکشتی بهتربود!خدایا منوببخش! غلط کردم فقط منو ببخش وپسرم رو بهم برگردون!😭تیکربارداریم نیست برای اینه که اِنءشااَلله خُردادماهِ اِمسال حامِله باشَم وبِمونه بَرام ودیگه هیچ مشکلی ازهیچ جهتی پیش نیاد برای خانواده مون !❤به امیدروزی که خنده هام بشن مرحم غمای دلم!مرحم زخمای 16ماه قبلم!به امیدروزی که این متن بشه برام یه باورواقعی که «تاخداهست ریشه هیچ ارزویی خشک نمیشه»💓

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز