2777
2789
عنوان

کالا برگ

| مشاهده متن کامل بحث + 504 بازدید | 26 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دولت برنامه ش همین بوده که تا نفری هفتصد خرید نکنی یارانه آزاد نشه برای همون توی سیستم فروشگاه های بزرگ ثبت شده و دست خودشون نیست

ولی سوپری‌های محلی چون از دستگاه پزهای معمولی استفاده میکنن میتونن فقط مقدار کلابرگ رو بفروشن یا حتی نقد کنن براتون

فرزند ایران و جانفدای میهن💔 خدا با منه پس همه چی خوب پیش میره😍

شوهر منم دیروز گفته بودن بهش به ازای هرنفر ۱۰۰تومن باید تو کارتمون باشه ینی ۱۲۰۰  مام منصرف شد ...

به ازای هر نفر ۱د تومن.یعنی شما دوازده نفرید که ۱۲۰۰ باید تو کارتتون باشه

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

نه  اینجا نرو  برو جای دیگه  باید بگردی جای منصف پیدا کنی فروشگاه گندم دارین تو ش ...

تهرانم نمیدونم از کجا خرید کنم دایی این هم سوپری داره شاید ده روز دیگه برم از دایی این بخریم کالابرگ قبول می‌کنه ولی حالا نمیدونم فروشگاه گندم کجاست تو اسنپ هست اون فروشگاه منظورته؟

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
تهرانم نمیدونم از کجا خرید کنم دایی این هم سوپری داره شاید ده روز دیگه برم از دایی این بخریم کالابرگ ...

شاید باشه 

چون گندم زنجیره ای هست 

تهران از سوپری های محل هم میتونی بپرسی احتمالش هست جز طرح باشن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش