2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چقدر بد دلی کاری نکرده که 


عکس گذاشتن آقایون ممنوعه 

عکسشون فیکه 

قسم قرآن به دروغ هم میخورن 

شما خوش بین باشید و حمایت کنید  و

 نظر من برای شما نیست برای استارتر هست 

 کاربران محترم:زمانی که تاپیک میزنم یعنی انتظار هر نوع اظهار نظری را دارم ،پس مشکلی با انتقادشما ندارم در صورتی که ادب کلامتون در تاپیکم رعایت بشه . ،،،،اما زمانی  که در تاپیک کاربران دیگه اظهار نظر دارم هرچند که تبادل نظر هست ، پاسخی که میذارم برای استارتر اون تاپیک هست اگر از کامنتم خوشتون اومد و ریپلای کردین خوشحال میشم اما اگر مطابق میلتون نبود لطف کنید بگذرید  چون چیزی که من کامنت گذاشتم دیدگاه من بوده و نسبت به منطق خودم پاسخ دادم پس تنها استارتر اون تاپیک حق انتقاد از کامنتم را دارند  در صورتی که صحبتم تضاد داشته باشد با عنوانشون اگر پاسخی از جانب من دریافت نکردین  دلیل بر این نیست که حق با شماست                                       ممنون از فهم و شعور شما 🤍
اسی آقاست 🥴🥴 چرا من اصن به اسم کاربری توجه نمیکنم اخه  ی بارم به یکیشون گفتم عزیز دلم 🤢🤢



من هم بارها درگیر همین مشکل شدم با عزیزم فداتشم جواب میدیم بعد متوجه میشیم کاربر آقا بوده😂

 کاربران محترم:زمانی که تاپیک میزنم یعنی انتظار هر نوع اظهار نظری را دارم ،پس مشکلی با انتقادشما ندارم در صورتی که ادب کلامتون در تاپیکم رعایت بشه . ،،،،اما زمانی  که در تاپیک کاربران دیگه اظهار نظر دارم هرچند که تبادل نظر هست ، پاسخی که میذارم برای استارتر اون تاپیک هست اگر از کامنتم خوشتون اومد و ریپلای کردین خوشحال میشم اما اگر مطابق میلتون نبود لطف کنید بگذرید  چون چیزی که من کامنت گذاشتم دیدگاه من بوده و نسبت به منطق خودم پاسخ دادم پس تنها استارتر اون تاپیک حق انتقاد از کامنتم را دارند  در صورتی که صحبتم تضاد داشته باشد با عنوانشون اگر پاسخی از جانب من دریافت نکردین  دلیل بر این نیست که حق با شماست                                       ممنون از فهم و شعور شما 🤍

چیکار دارید شما 😐 

خدا وصف حالم در اینکه خداا معجزه میکنه با صبری که بهمون خدا نگاهش مهربون هر چیزیو به وقتش بهمون میده بر بالشتی که مرگ پرنده پر است نمیتوان خواب پرواز دید 🕊🕊🕊یعنی دل نشکنیم کسیو جدا نکنیم از کسی غیبت نکنیم مسخره نکنیمممم اصلا گناه جدا از گناه میگن سوزن به خودت بزن جوال دوز به دیگران که بفهمی چه دردی داره وقتی دیگران رو از خودت نامید میکنی به خاطر حرفامون توی زندگی بیشتر از همه هم عاشق نماز خوندن باشید مثل مننن🦋الله اکبر💮💮⚘💮💮خدامحافظ انسان های دل پاک مهربان 
عکس گذاشتن آقایون ممنوعه  عکسشون فیکه  قسم قرآن به دروغ هم میخورن  شما خوش بین باش ...

شما که خودتون بد دهنید تشریف نیارین تو تایپیک وقتی میبینید اقاس بعدشم نظر شما رو کسی نخواست

ی حس ششمی مغرور وشوخ و مستر قهوه ایران
عکس گذاشتن آقایون ممنوعه  عکسشون فیکه  قسم قرآن به دروغ هم میخورن  شما خوش بین باش ...

خیلی جدی نگیر بابا 

پس تو اینستا با همه فکر کنم درگیر میشی چون همه دروغ میگن مجازی دیگه اسمش روشه اصلا ارزش نداره ذهنت درگیر این چرت و  پرتا کنی

شما که خودتون بد دهنید تشریف نیارین تو تایپیک وقتی میبینید اقاس بعدشم نظر شما رو کسی نخواست


مگه عنوان زدین از افراد خاصی دعوت کردین 

@niniyar_3  

@niniyar_5  

رسیدگی 

 کاربران محترم:زمانی که تاپیک میزنم یعنی انتظار هر نوع اظهار نظری را دارم ،پس مشکلی با انتقادشما ندارم در صورتی که ادب کلامتون در تاپیکم رعایت بشه . ،،،،اما زمانی  که در تاپیک کاربران دیگه اظهار نظر دارم هرچند که تبادل نظر هست ، پاسخی که میذارم برای استارتر اون تاپیک هست اگر از کامنتم خوشتون اومد و ریپلای کردین خوشحال میشم اما اگر مطابق میلتون نبود لطف کنید بگذرید  چون چیزی که من کامنت گذاشتم دیدگاه من بوده و نسبت به منطق خودم پاسخ دادم پس تنها استارتر اون تاپیک حق انتقاد از کامنتم را دارند  در صورتی که صحبتم تضاد داشته باشد با عنوانشون اگر پاسخی از جانب من دریافت نکردین  دلیل بر این نیست که حق با شماست                                       ممنون از فهم و شعور شما 🤍
اشکال نداره عزیزم آقایون اینجا جای خواهرمون هستن 😄😄


جالبه کلی هم طرفدار دارن فداتشم 😂😂

 کاربران محترم:زمانی که تاپیک میزنم یعنی انتظار هر نوع اظهار نظری را دارم ،پس مشکلی با انتقادشما ندارم در صورتی که ادب کلامتون در تاپیکم رعایت بشه . ،،،،اما زمانی  که در تاپیک کاربران دیگه اظهار نظر دارم هرچند که تبادل نظر هست ، پاسخی که میذارم برای استارتر اون تاپیک هست اگر از کامنتم خوشتون اومد و ریپلای کردین خوشحال میشم اما اگر مطابق میلتون نبود لطف کنید بگذرید  چون چیزی که من کامنت گذاشتم دیدگاه من بوده و نسبت به منطق خودم پاسخ دادم پس تنها استارتر اون تاپیک حق انتقاد از کامنتم را دارند  در صورتی که صحبتم تضاد داشته باشد با عنوانشون اگر پاسخی از جانب من دریافت نکردین  دلیل بر این نیست که حق با شماست                                       ممنون از فهم و شعور شما 🤍
خیلی جدی نگیر بابا  پس تو اینستا با همه فکر کنم درگیر میشی چون همه دروغ میگن مجازی دیگه اسمش ر ...


درسته عزیزم ولی هر کجا قوانین خاص خودشو داره 


 کاربران محترم:زمانی که تاپیک میزنم یعنی انتظار هر نوع اظهار نظری را دارم ،پس مشکلی با انتقادشما ندارم در صورتی که ادب کلامتون در تاپیکم رعایت بشه . ،،،،اما زمانی  که در تاپیک کاربران دیگه اظهار نظر دارم هرچند که تبادل نظر هست ، پاسخی که میذارم برای استارتر اون تاپیک هست اگر از کامنتم خوشتون اومد و ریپلای کردین خوشحال میشم اما اگر مطابق میلتون نبود لطف کنید بگذرید  چون چیزی که من کامنت گذاشتم دیدگاه من بوده و نسبت به منطق خودم پاسخ دادم پس تنها استارتر اون تاپیک حق انتقاد از کامنتم را دارند  در صورتی که صحبتم تضاد داشته باشد با عنوانشون اگر پاسخی از جانب من دریافت نکردین  دلیل بر این نیست که حق با شماست                                       ممنون از فهم و شعور شما 🤍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

شوهر خسیس

نسیم2525 | -5 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز