zahramd1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/06/16 تعداد پست: 689 عنوان سرکلاژ 67 بازدید | 9 پست عملش درد داره ؟/می ترسم استرس گرفتم 1402/12/17 | 14:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zahramd1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/06/16 تعداد پست: 689 سلام.اصلا درد نداره و متوجه نمیشی انقدر استرس دارم حالم بد شده
مامان_سونیا1 عضویت: 1396/03/17 تعداد پست: 32553 نه بابا تو بیهوشی اصلا متوجه نمیشیفقط اولین ادرار یکم سوزش داره خداجون خودت نگهدار دخترنازم و پسرقشنگم باش❤️❤️
zahramd1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/06/16 تعداد پست: 689 نه بابا تو بیهوشی اصلا متوجه نمیشی فقط اولین ادرار یکم سوزش داره انقدر می ترسمکه نمیخ واستم زیر بارش برم به دکترم گفتم اصلا حرکت نمی کنم اما این نه
مانارام عضویت: 1401/05/23 تعداد پست: 98 من حدو ۳ هفته پیش انجام دادم اصلا هیچی بعدش درد نفهميدم. حین عمل هم بیهوشی داری
katrine عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 5806 انقدر می ترسم که نمیخ واستم زیر بارش برم به دکترم گفتم اصلا حرکت نمی کنم اما این نه ببین منم مجبورم سرکلاژ کنمبچه قبلی ۴/۵ ماهه سالم با کیسه آب سالم ضربان قلب وزن و حتی آز ژنتیک همه اوکی سقط شد.الان فقط درمانش سرکلاژ هست.شما هم خودت رو بسپر به خداوند.برای هم دعا کنیم. فرزندان سالم زایمان خوبو همه مشتاقان مادر شدن اللهم صل علی محمدو آل محمدوعجل فرجهم به حق زینب کبری
katrine عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 5806 من حدو ۳ هفته پیش انجام دادم اصلا هیچی بعدش درد نفهميدم. حین عمل هم بیهوشی داری چند هفته هستید؟باید استراحت مطلق باشید؟ اللهم صل علی محمدو آل محمدوعجل فرجهم به حق زینب کبری
مانارام عضویت: 1401/05/23 تعداد پست: 98 الان ۲۱ هفته هستم.دو هفته مطلق بودم و الان گفتن فقط روزانه در حد کارای شخصی میتونن فعالیت کنم در حد نیم ساعت الی ۴۰ دقيقه