2777
2789
عنوان

15 میلیون دارم

471 بازدید | 20 پست

میدونم پولی نیست برا من و دو‌تا بچه هامه برا خرید عیدمون  کلی چیز میز کم دارم  ولی از ی طرف دلم میگ همینو ی طلایی کنم از ی طرف میگم از هیچی نخرم هیچی ندارم ن‌خودم ن بچه ها

بچه ها تو اولویت هستن


توی سرم بازار مسگر هاست                                               انگار توی دلم رخت میشورند                                                    انگار توی پاهام سیم می‌کشند...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من بودم اول نیازمو برطرف میکردم

یه فلز ارزشمند داشتن به چه دردم میخوره وقتی نیازهای اولیه امو برطرف نکردم

اشتباه از ما بود،اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم✨☘️

خب خودت شرایط زندگیتو بهتر از ما میدونی اگه قراره عید زیاد رفت و آمد نداشته باشین خرج لباس و کفش و کیف نکنی بهتره.. من خودم چون برج 3 عروسی داریم دوست دارم لباسا ی عید بچه هامو شیک بردارم تا اونموقع خرجم سبک تر باشه 

بخدا مدیون بچهات میشی اگه ذره ای دلشون لباس نو بخواد و نخری .....اخه طلا به چه دردت میخوره وقتی هیچی ندارید ....اونوقت بزرگ میشن یادشون میمونه میگن مامان ما پول میگرفت بجا لباس و وسیله برای ما برای خودش طلا میخرید 

سالها دویدم ولی به مقصد نرسیدم ..... برای همه منتظرها و من دعاکنید ....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز