nawzi8073 مدیر استارتر عضویت: 1402/10/22 تعداد پست: 179 عنوان ریزش مو 66 بازدید | 5 پست سلام من ریزش مو شدید داشتم قرص هیرویت مصرف میکنم با آمپول بیوتین و دکسپانتولاما هنوز نتیجه نگرفتم چیکار کنم 1402/12/16 | 21:01 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مونلايت عضویت: 1402/11/08 تعداد پست: 1626 سلاماول ازمايش بده مشكل هورموني نباشه( اگر معلوم بشه مشكل از داخل بدن نيست)اونوقت مكمل استفاده كن
nawzi8073 مدیر استارتر عضویت: 1402/10/22 تعداد پست: 179 سلام اول ازمايش بده مشكل هورموني نباشه ( اگر معلوم بشه مشكل از داخل بدن نيست) اونوقت مكمل استفاده ... پرولاکتینم بالاست