2777
2789
عنوان

دو رویی جاری

684 بازدید | 16 پست

خانواده جاریم یکساله که بخاطر چیزای پیش پا افتاده که خودشونم مقصرن از ما دوری میکنن.قبلا در هفته چند بار زنگم میزد خونمون میومدن با هم تفریح میرفتیم اما از زمستون پارسال کلا ارتباطشونو باهامون قط کردن حتی عید دیدنی هم نیومدن. الان یه یکماهی میشه که دوباره داره زنگم میزنه خونمون میاد قراره تفریح میزاره واسه عید اما من اصلا خوشم نمیاد حتی اصلا دلم نمیخواد جواب تلفناشو بدم چون فهمیدم که خیلی آدم دو روییه. دوسدارم خودش بفهمه دیگه سمت من نیاد چکار کنم؟

حتی دلم میخواد بدی هایی ک در حقم کرده رو بهش بفهمونم که انقد خودشو به اون راه نزنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

توی رفتاراش نشون بده باهاش سرد باش از پیشنهادات استقبال نکن و اونا را رد کن 

تا حالا دو سه بار هی خودش الکی از من دوری کرده باز دوباره خودش اومده سمتم.دیگه دلم نمیخواد باهاش مچ بشم

بهش رو نده باهاش جایی نرو .خودشو مسخره کرده 

تا حالا دو سه بار هی خودش الکی از من دوری کرده باز دوباره خودش اومده سمتم.دیگه دلم نمیخواد باهاش مچ بشم خیلی آدم مزخرفیه

اره اصلا جوابشو نده ببین چجوری بسوزه فقط

ازش متنفرم.اون پارسال زایمان کرد من از صبح نا ظهر رفتک تو بیمارستان بچشو نگه داشتم. تقریبا یه شب درمیونم می رفتیم در حد چند دقیقه بهشون سر میزدیم .امسال من زایمان کردم بخدا بعد از یکهفته اومد دیدنم 

ازش متنفرم.اون پارسال زایمان کرد من از صبح نا ظهر رفتک تو بیمارستان بچشو نگه داشتم. تقریبا یه شب درم ...

عزیزه من مقصر خودتی چرا اینقد خوبی میکنی اونم به کی به جاری؟؟؟؟؟؟به غریبه کمک کنی خیلی بهتره تا به جاری 

عزیزه من مقصر خودتی چرا اینقد خوبی میکنی اونم به کی به جاری؟؟؟؟؟؟به غریبه کمک کنی خیلی بهتره تا به ج ...

دقیقا درسته اشتباه از خودم بوده و الان که به اشتباهم پی بردم دیگه دوسندارم به هیچ عنوان تکرارش کنم. دلم میخواد فقط در حد سلام و احوال پرسی باهاش باشم

دقیقا درسته اشتباه از خودم بوده و الان که به اشتباهم پی بردم دیگه دوسندارم به هیچ عنوان تکرارش کنم. ...

درستشم همینه منم یمدت خیلی به خواهرشوهرم و جاریم خوبی میکردم دیدم دارن قورتم میدن الان پشت گوششونو میبینن منم میبینن

درستشم همینه منم یمدت خیلی به خواهرشوهرم و جاریم خوبی میکردم دیدم دارن قورتم میدن الان پشت گوششونو م ...

دقیقا منم الان چند ماهه که باهاشون همینجور شدم. اصلا نمیرم طرفشون مگه اینکه بیرون منو ببینن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز