marzieh123 مدیر استارتر عضویت: 1400/07/23 تعداد پست: 2387 عنوان ریزش مو 90 بازدید | 7 پست بچه ها برا ریزش مو چه تجربه ای دارین ک نتیجه داده باشه 1402/12/14 | 22:54 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
delvan77 عضویت: 1402/01/19 تعداد پست: 6470 من آزمایش داده بودم و مشکل و کمبودی نداشتمو به خاطر کراتین موهام میریختقرص پریوتین و محلول ضد ریزش سریتا استفاده کردمراضی بودم
reyhaneohanane عضویت: 1400/12/05 تعداد پست: 205 منم خیلی ریزش مو دارم قشنگ کف سرم مشخص شده دکتر گفت فقر اهن داری به نظرتون موهای ریخته شده برمیگردن بعداز استفاده از داروها
marzieh123 مدیر استارتر عضویت: 1400/07/23 تعداد پست: 2387 منم خیلی ریزش مو دارم قشنگ کف سرم مشخص شده دکتر گفت فقر اهن داری به نظرتون موهای ریخته شده برمیگردن ... منم فقر اهن شدیدم 😔
marzieh123 مدیر استارتر عضویت: 1400/07/23 تعداد پست: 2387 قرص زینگ هم خوبه منتظر ژنتیکم🥺ممکنه هفته ی دیگه بیاد برامدعا کنید
اسی۱۳۸۰ عضویت: 1403/01/07 تعداد پست: 1506 منتظر ژنتیکم🥺ممکنه هفته ی دیگه بیاد برامدعا کنید ایشالاکه خیره