lena_133 مدیر استارتر عضویت: 1402/10/11 تعداد پست: 2249 عنوان بدونعنوان. 19 بازدید | 0 پست بدترین حس دنیا اونجایی هست که واسه یه نفر صدتو میزاری همه کاری میکنی ولی اون تو رو نمیبینه و تو روت از یه نفر دیگه تعریف میکنه که یک دهم تو هم نیستاونجا دیگه هیچوقت آدم سابق نمیشی... و خدا چاره کند این همه دل تنگی را .. 1402/12/14 | 17:20 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب