2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مونده به دکترت

دکتر من فقط سونو نوشت غربالگری دوم

ولی برا خالم ازمایش خونم نوشته بود با اینکه همون دکتر بود

جوجه سفید من تو قشنگترین هدیه امسالم بودی بقول همه تو عیدی امسال من از طرف خدایی♥️الهی قربون خنده هات برم من من همون دختر لوس خانواده..همسر لجباز و غرغرو و یکدنده..عروس پر از شیطنت و زود رنج ام که برا تو صبورترین و قوی ترین مامانم♥️الهی خدا تورو برامون حفظ کنه..دوست داشتین ممنون میشم برا پسرم صلوات بفرستین و بهم بگین منم براتون صلوات کبیره بخونم💟
من سونو اولی خوب بود ولی آزمایش خون ریسک نشون داد و من امنیوسنتز دادم و خداروشکر خوب بود

برامن بچه اولم ریسکش ۱به ۱۶۰بودامنیودادم سالم اما به دلایلی دیگه فوت شد برااین یکی ۱به ۶۲۰ نگرانم حداراشکرکه حال نی نیت خوبه شماریسکتون چند بود والان هزینه امنیوچندشده

کاربرسال ۹۸
برامن بچه اولم ریسکش ۱به ۱۶۰بودامنیودادم سالم اما به دلایلی دیگه فوت شد برااین یکی ۱به ۶۲۰ نگرانم حد ...

من nt 2/3 بود و آزمایش خون اسکرین سندروم دون رو مثبت زده بود به ریسک 1 به 91 ولی جواب امنیو خوب بود 

ولی خب هنوز نگرانم 

نمیدونم کدوم رو قبول کنم و هنوز استرس دارم

برامن بچه اولم ریسکش ۱به ۱۶۰بودامنیودادم سالم اما به دلایلی دیگه فوت شد برااین یکی ۱به ۶۲۰ نگرانم حد ...

انشااله ک سالمه عزیزم نگران نباش

و اینکه من شیرازم 

حدود یک و دویست دادم واسه نمونه گیری ولی نمیدونم آزمایشگاه چند شد ولی بیمه رو قبول کرد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز