2777
2789
عنوان

وکیلم

94 بازدید | 6 پست

دوسال پیش طلاق گرفتم واقعا وکیلم خیلی انسانیت به خرج داد کلا فرشته بود اینجوری بگم که برادری درحقم کرد واینم بگم بعد طلاقم بهش سر نزدم فقط پارسال  تبریک عید فرستادم

موندم امسال بفرستم یا ن  بیخیال بشم 

بی خیال شو

این نیز بگذرد 🖤امام حسین فرمود: مثلی لایبایع مثل یزید. کسی مثل من با کسی مثل یزید بیعت نمی کند.🖤ملت ایران🇮🇷 می گویند: مثل ملت بافرهنگ ایران🇮🇷 با مثل سردمداران فاسد امریکا 👹بیعت نخواهد کرد.❌

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره دیگه دلیلی نداره همچنان بهش پیام بدی شما منظور بدی نداری ولی اگه اون آقا متاهل باشه ممکنه زنش فکر بد کنه در موردش

روزی به خودت می‌آیی و میبینی هر چقدر برای  بودنش جنگیدی او برای نبودن تلاش کرد هر چقدر برای جای خالی‌اش جنگیدی او برای نیامدن تلاش کرد ... از یک جایی به بعد  میفهمی که باید کنار آمد با خودت با نبودنش با جای خالی‌اش با نخواستنش! از یک جایی به بعد باید بفهمی که هر چیزی با تلاش نتیجه میدهد الّا عاشقی!

آره دیگه دلیلی نداره همچنان بهش پیام بدی شما منظور بدی نداری ولی اگه اون آقا متاهل باشه ممکنه زنش فک ...

نـ  خودمون میدونیم زن بچه داره و کلا داستان زندگیش برامون تعریف کرده اون اقا ۴۰سالشه و من ۲۶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز