دوستان من یه خواستگار دارم که ازهمه نظر عالیه.اخلاق و موقعیت و آینده و ... چندوقته باهم درازتباطیم و همدیگه رو دوست داریم.یه مشکل داریم و اونم قده. قد من بلندتره.بنظرتون در آینده ممکنه به مشکل بربخوریم؟(من ۳یا ۴ سانت بلندترم). البته ما قراره به یه کشوردیگه مهاجرت کنیم و اونجا این موضوع کاملا نرماله.فقط برای اینجا مشکل دارم.لطفا کمکم کنید
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
اوایل دروغ چرا خیلی کنارش اعتماد ب نفس نداشتم حتی سر اینکه دوستاش براش نوشته بودن با دختر مهدکودکیت بیرونی کلی بهم ریخته بودم ولی الان اصلا برام مهم نیست
اسمم شیدا نیست (: عاشق و شیدای اونم که عاشق و شیدای منه و میپرسته منو💜