گفتم:خدایا احساس تنهایی می کنم
گفت:من با شما هستم!
گفتم:خدایا هیچکس نمی دونه تو دل من چی می گذره
گفت:و بدانيد خداوند آنچه را در دل داريد، مىداند.
گفتم:خدایا به یادم باش
گفت:پس به ياد من باشيد، تا به ياد شما باشم!
گفتم:خدایا اگر دوستم داری چرا دعایم را اجابت نمی کنی ؟
گفت:چه بسا چيزى را دوست داشته باشيد، حال آنكه شرِّ شما در آن است. وخدا مىداند، و شما نمىدانيد.