2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینو من قبلا تا اخر دیدم  ملکه اینهیون دوباره به قصر برمیگرده و  ملکه چان  مسمومش میکنه و اون میمیره و  وبعد  ملکه چان و  اعدام میکنن (باخوردن سم جلو همه)  و بعد دونگی که میخواد ملکه اول بشه این مقام نمیخواد چون پسر ملکه چان بزرگ میشه و ولی عهد میشه دونگی به امپراتور یه زن دیگه میده و اون مقام بانو چان میگیره  کلا خیلی پیچ درپیچ و طولانی رفتارا دونگی رو مخمه 😑😑😑🤭🤭

🔴یه قرص خوب برا چاق شدن بگید🔴خیلی لاغرم 😭😭😭   جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏 . اگه جوابت ندادم یعنی جواب ابلهان خاموشیت سکوت منو به حساب زرنگی خودت نذار اینجا یه سایت عمومیه اگه توو دنیای واقعی ببینمت جررررت میدم*.                               🛑🛑🛑 قرص گین آپ و ضرراتش   :  خب راستش من خیلی لاغرم وزن 40و قد 160 دم عروسیم خیلی دلم میخواست تپل شم یا حداقل صورتم یکم گونه داشته باشه رفتم گین آپ گرفتم خوردم کم کم تپل شدم و خیلی خوشگل شدم میخواستم فقط یه ماه بخورم که یه ماه خوردم و عروسیم یه ماه عقب افتاد و دوباره مجبور شدم ادامه بدم و دوباره عروسیم عقب افتاد و خلاصه سه ماه خوردم توو این سه ماه اشتهام خیلی زیاد شد و9 کیلویی چاق شدم و خیلی خیلی خوشگل شدم دوسه هفته قبل عروسیم یهو تمام بدنم مخصوصا صورتم پر جوش شد یه جوشا خیلی وحشتناک که هرچی محلول و اینا میزدم و قرص مصرف کردم گم نشدن خیلی خیلی عوارض بدی روم داشت یه عروس بودم با صورت پره جوش پریودام هر دو هفته یه بار شدن با خونریزی زیاد قرص ول کردم کل وزنم برگشت تمام بدنم پره ترک پوستی شد معده دردا شدیدی میگرفتم حس میکردم شکمم پره باده نفخ بدی گرفتم پا درد شدم خلاصه که همه این مریضی ها تا یه سال درگیر بودم تو رو خدا به هر قیمتی نخواه چاق شی اونم با قرص باور کن تمام قرص چاق ها هورمونی هستند با دستکاری کردن هورمون ها یه چاقی کاذب به آدم میدن و آدم پوکی استخوان میگیره که بدترین بیماری هاست اون موقع یکی از. آشناهام میگفت نخور من خوردم پوکی استخوان گرفتم استخون لگنم سیاه شده تا چندماه راه نمیتونستم برم با خودم گفتم من لاغرم دیگه آب از سرم گذشته بذار هر اتفاقی نیوفتاده بیوفته با اینکه خیلی لاغرم دیگه تن به قرص چاقی نمیدم به توبه کردن افتادم  🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

اینو من قبلا تا اخر دیدم  ملکه اینهیون دوباره به قصر برمیگرده و  ملکه چان  مسمومش میک ...

واقعا چرا دونگی نخواست ملکه بشه؟ویه چیزی دلم برا چانسو سوخت چون معلوم بود اونم عاشق دونگی بود

واقعا چرا دونگی نخواست ملکه بشه؟ویه چیزی دلم برا چانسو سوخت چون معلوم بود اونم عاشق دونگی بود


چانسو که داداشش. چون دل پسره ملکه  چانگ نشکنه چون اخر سردونگی  دست ملکه چان رو میکنه و کلی مدارک میاره که همه توطئه ها و نقشه ها کار بانو چانگ بودن. دونگی هم  یه چند باری هعی از قصر بیرون میشه  خدمتکار میشه ودوباره میاد  یکبارم که یه پسر بچه ای داره و  اونو بانو چانگ  مسموم میکنه و اون میمیره پسر دومش هم  که نوزاد  دونگی دوباره از قصر میره و تا ۷.۸ سالگی پسرش بیرون قصر زندگی میکنه خیلی طولانی 

🔴یه قرص خوب برا چاق شدن بگید🔴خیلی لاغرم 😭😭😭   جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏 . اگه جوابت ندادم یعنی جواب ابلهان خاموشیت سکوت منو به حساب زرنگی خودت نذار اینجا یه سایت عمومیه اگه توو دنیای واقعی ببینمت جررررت میدم*.                               🛑🛑🛑 قرص گین آپ و ضرراتش   :  خب راستش من خیلی لاغرم وزن 40و قد 160 دم عروسیم خیلی دلم میخواست تپل شم یا حداقل صورتم یکم گونه داشته باشه رفتم گین آپ گرفتم خوردم کم کم تپل شدم و خیلی خوشگل شدم میخواستم فقط یه ماه بخورم که یه ماه خوردم و عروسیم یه ماه عقب افتاد و دوباره مجبور شدم ادامه بدم و دوباره عروسیم عقب افتاد و خلاصه سه ماه خوردم توو این سه ماه اشتهام خیلی زیاد شد و9 کیلویی چاق شدم و خیلی خیلی خوشگل شدم دوسه هفته قبل عروسیم یهو تمام بدنم مخصوصا صورتم پر جوش شد یه جوشا خیلی وحشتناک که هرچی محلول و اینا میزدم و قرص مصرف کردم گم نشدن خیلی خیلی عوارض بدی روم داشت یه عروس بودم با صورت پره جوش پریودام هر دو هفته یه بار شدن با خونریزی زیاد قرص ول کردم کل وزنم برگشت تمام بدنم پره ترک پوستی شد معده دردا شدیدی میگرفتم حس میکردم شکمم پره باده نفخ بدی گرفتم پا درد شدم خلاصه که همه این مریضی ها تا یه سال درگیر بودم تو رو خدا به هر قیمتی نخواه چاق شی اونم با قرص باور کن تمام قرص چاق ها هورمونی هستند با دستکاری کردن هورمون ها یه چاقی کاذب به آدم میدن و آدم پوکی استخوان میگیره که بدترین بیماری هاست اون موقع یکی از. آشناهام میگفت نخور من خوردم پوکی استخوان گرفتم استخون لگنم سیاه شده تا چندماه راه نمیتونستم برم با خودم گفتم من لاغرم دیگه آب از سرم گذشته بذار هر اتفاقی نیوفتاده بیوفته با اینکه خیلی لاغرم دیگه تن به قرص چاقی نمیدم به توبه کردن افتادم  🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز