2789
عنوان

سیسمونی

120 بازدید | 17 پست

خانمای باردار یا مامانایی که تازه بچه دار شدن سیسمونی در چه حد خریدین؟ اکه میتونین عکس بذارید لطفا 

من در حد معمولی خرید کردم ولی جنس خوب گرفتم حالا که عکسای اینستا رو میبینم فک میکنم هیچی نخریدم 🙁

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چیز اضاف نخر فقط مهما منم فعلا ازمایش دادم معلوم نیس چی به چیه از الان مادرشوهرم عکس سیسمونی نشونم ...

انشالله که خیره😍

چنتا وسیله رو بگو رو شما حساب کردم میشینه سر جاش 😀

شما بلاگری یا برای اینستا و چشم و هم چشمی خرید میکنی؟ از کسی ک بچش یه ساله شده بپرس چیزای ضروری چیه ...

نه خب ولی وقتی ادم میبینه دلش میخواد بهترینارو برا بچش تهیه کنه 

تو موارد دیگه اصلا اینجوری نیستم ولی حالا نمیدونم چرا اینجوری شدم 

انشالله که خیره😍 چنتا وسیله رو بگو رو شما حساب کردم میشینه سر جاش 😀

مرسی.بخاطر عروسیو جهیزیه یه بدبختیا سرم در اوردن بااینکه بهترینا گرفتم.الانم اینجوری میگه😐خدا بخیر کنه

مگه بگم خودم هرچی نیاز باشع مامانم میخره

ور میداره عکس سیسمونی ۱۰سال پیش دخترشو نشون میده

اخه کدوم قسمت زندگی ما شبیه بلاگرا هست که این باشه 🙄

 من ۱۱ سال پیش سیسمونی خریدم نه پی مد بودم نه چیزی کاربردبرام مهم بود . برای بچه دوم هم استفادا کردم بعد اون مقداریش بخشیدم یکم نگه داشتم با همون که نگه داشتم هم میشه یه بچه دیگه بزرگ کرد ولی دیگه کسری داره . 

تو بهترین مارک عالم هم که بخری استفاده بچه مقطعیه نو نو کوجیک میشه باید بذاری کنار

اگر دوست داشتید لطفا برای شادی روح مامانم یک صلوات بفرستید 💚
شما بلاگری یا برای اینستا و چشم و هم چشمی خرید میکنی؟ از کسی ک بچش یه ساله شده بپرس چیزای ضروری چیه ...

ضروریارو خریدم ولی انقد چیزای چوبی و‌تزیینی میذارن حس میکنم اتاق خالیه قیمتاشونم که خیلی گرونه 😕

مرسی.بخاطر عروسیو جهیزیه یه بدبختیا سرم در اوردن بااینکه بهترینا گرفتم.الانم اینجوری میگه😐خدا بخیر ...

اه همشون همینن مال منم با اینکه دختراش جهاز خاصی ندارن ولی هی میگن بهترین جهازو دادیم سر جهاز اعصابمو خورد میکردن

سیسمونی خدارو شکر ندادن کلا 

اخه کدوم قسمت زندگی ما شبیه بلاگرا هست که این باشه 🙄  من ۱۱ سال پیش سیسمونی خریدم نه پی مد بو ...

اره راست میگی 

بلاگرا پول مفت درمیارن مثل ما پدرشون در نمیاد که  اینجوری خودمو قانع کنم😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز