2789
 خسته شدم یعنی کاش کسی بتونه درکم کنه

با اینکه هشتمم و نسبت بهتون خیلی آسونه و مثل آب خوردنه درکتون میکنم

اینکه معدل مدنظر رو نمیگیرید یا اگه گرفتید بخاطر فشاری که روتونه براش شاد نبودید

امیدی به آینده شغلیتون ندارین

 از مدرسه و معلما و هم‌کلاسی‌هاتون متنفرید

میزان دروسی که باید بخونید خارج از توانتونه

طراحی سوالات مثل کتاب نیست و...

درک میکنم عزیزم ولی به نظرتون مسخره نیست بخاطر همچین چیزایی ترک تحصیل کنید؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


با اینکه هشتمم و نسبت بهتون خیلی آسونه و مثل آب خوردنه درکتون میکنم اینکه معدل مدنظر رو نمیگیرید یا ...

بخاطر خودمه ک نمیخام برم برم بیشتر از خودم بدم میاد فشار روحی دیونم میکنه فکر آینده ک  پشیمون شم 

بخاطر خودمه ک نمیخام برم برم بیشتر از خودم بدم میاد فشار روحی دیونم میکنه فکر آینده ک  پشیمون ش ...

آینده،آیندست!

زمان حالتون رو میخواید برای آینده‌ای که هنوز نیومده نابود کنید؟

واسه هر مشکلی چاره‌ای هست اگرم آینده خدایی نکرده به شغل دلخواهتون نرسیدید مثلاً چی میشه؟آسمون میاد زمین؟قیامت میشه؟نه! نهایتاً یه شغل دیگه رو انتخاب میکنید آینده نه حتما ایده‌آله نه وحشتناک

پس از آینده واسه خودتون غول نسازید:)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز