2777
2789
عنوان

شب جمعه 😈😈😈😈

484 بازدید | 21 پست

شب جمعس نثار روح شهدای اموات ، شهدای منا یه صلوات بفرسین...

울던 곳에서 웃게 될 거야؛ و ت‍‌و خ‍‌واه‍‌ی خ‍‌ن‍‌دی‍‌د در ج‍‌ا‍‌ی‍‌ی ک‍‌ه‍‌ ق‍‌ب‍‌ل‍‌اً گ‍‌ری‍‌ه ک‍‌َرده‍‌ ب‍‌و‍‌دی :)))

چه تیتریه اخه😐😑

بیر دونیا اینسان،بیر اینسان دونیام،جانیوی ییم نیمام🙂♥قاشلارین اوخدی سنین،عاشیقین چوخدی سنین،من سنی چوخ سویرم،خبرین یوخدو سنین💛اولدوز گلیب آی اولماز،بهار گلیب یای اولماز،نجیب‌لرین ایچینده هچکس سنه تای اولماز💚ساولان یلی اَسدی،شختسی منی کسدی،ساغ گوزوم سنه قوربان،سول گوزوم منه بسدی💙بیر یوواسیز قوشا دونسم،گوزدن آخان‌ یاشا دونسم،انتظاردان داشا دونسم یاتدان چخاتمارام سنی🧡قزل گولم در منی،مخمل اوسته سر منی،الله اوزو شاهیدی چوخ ایستیرم من سنی💖سن منیم جیرانیم من سنین حیرانین ♡nimam:) 1402//6/25

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یه صلواتم برا عمت😁


فحش اگر بدهند، آزادی بیان است. جواب اگر بدهی، بی فرهنگی. سؤال اگر بکنند، آزاد اندیشند. سؤال اگر بکنی، تفتیش عقاید است. تهمت اگر بزنند در جستجوی حقیقتند. جواب اگر بدهی دروغگویی. مسخره ات بکنند انتقاد است. جواب اگر بدهی بی جنبه ای. اگر تهدیدت بکنند دفاع کرده اند. اگر از عقایدت دفاع بکنی خشونت طلبیدرخواست دوستی ممنوع❌وضعیت سایت جوریه که دیگه فکر میکنمم خودمم فیکم هنوز لو نرفتم🥴

چه تیتریه اخه😐😑

برا منحرفا خوبع اتفاقا 😂😂😂

울던 곳에서 웃게 될 거야؛ و ت‍‌و خ‍‌واه‍‌ی خ‍‌ن‍‌دی‍‌د در ج‍‌ا‍‌ی‍‌ی ک‍‌ه‍‌ ق‍‌ب‍‌ل‍‌اً گ‍‌ری‍‌ه ک‍‌َرده‍‌ ب‍‌و‍‌دی :)))
این ظلمه ما برا یه چی دیگه اومدیم اینجا .منحرفم خودتی 😂

حقتونه

울던 곳에서 웃게 될 거야؛ و ت‍‌و خ‍‌واه‍‌ی خ‍‌ن‍‌دی‍‌د در ج‍‌ا‍‌ی‍‌ی ک‍‌ه‍‌ ق‍‌ب‍‌ل‍‌اً گ‍‌ری‍‌ه ک‍‌َرده‍‌ ب‍‌و‍‌دی :)))

اومدم تو این تایپیک ی لیست رمان مانند بخونم اینم ک زدی تو ذوقم😂😂😂

   بیشتر ببینید                                                                                                                                                           بی‌صبرانه منتظر روزی هستم که بتوان کلمه آزادی را با تمام وجود حس کرد, صبورانه در انتظار روزی میمانم که بشود امنیت را لمس کرد, چشم انتظار روزگاری میباشم که اختلاف طبقاتی آدمی از بین برود, به امید دنیایی میمیرم که جای خوبی برای بشر و دیگر موجودات زنده باشد. با این امید امدم اما امیدوارم با این امید نمیرم.                                                                                                                                                                                 ما با کمترین چیزها خوشحال میشدیم ٬اما دریغ٬ )                               "اعصاب و یا حوصله نداری مصببش خودت نیستی, اما اگر بخاطر بی‌اعصابی یا بی‌حوصلگی رفتاری بروز دهی کسی را برنجاند مقصرش خودت هستی."

ای بابا شرمنده شدم تاپیکو خوندم

قراره منحرفا رو جمع کنیم 😐

울던 곳에서 웃게 될 거야؛ و ت‍‌و خ‍‌واه‍‌ی خ‍‌ن‍‌دی‍‌د در ج‍‌ا‍‌ی‍‌ی ک‍‌ه‍‌ ق‍‌ب‍‌ل‍‌اً گ‍‌ری‍‌ه ک‍‌َرده‍‌ ب‍‌و‍‌دی :)))
شرمنده نشو از کی واسه روح شهدا از این ایموجی ها استفاده کردن؟😐 😈😈😈

از موقعی که منحرفا رو شناسایی کردن

울던 곳에서 웃게 될 거야؛ و ت‍‌و خ‍‌واه‍‌ی خ‍‌ن‍‌دی‍‌د در ج‍‌ا‍‌ی‍‌ی ک‍‌ه‍‌ ق‍‌ب‍‌ل‍‌اً گ‍‌ری‍‌ه ک‍‌َرده‍‌ ب‍‌و‍‌دی :)))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز