2777
2789
عنوان

گربم مرد

| مشاهده متن کامل بحث + 1096 بازدید | 80 پست
چند سالش بود ؟ چرا رفت؟ چرا افسرده بود؟

16 سالش بود دلیل مرگش مریضی بود چون زیاد گریه می کرد تو عکس دومش هم داره گریه می کنه

울던 곳에서 웃게 될 거야؛ و ت‍‌و خ‍‌واه‍‌ی خ‍‌ن‍‌دی‍‌د در ج‍‌ا‍‌ی‍‌ی ک‍‌ه‍‌ ق‍‌ب‍‌ل‍‌اً گ‍‌ری‍‌ه ک‍‌َرده‍‌ ب‍‌و‍‌دی :)))

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کی الان؟ 

نه دو ساعت پیس

울던 곳에서 웃게 될 거야؛ و ت‍‌و خ‍‌واه‍‌ی خ‍‌ن‍‌دی‍‌د در ج‍‌ا‍‌ی‍‌ی ک‍‌ه‍‌ ق‍‌ب‍‌ل‍‌اً گ‍‌ری‍‌ه ک‍‌َرده‍‌ ب‍‌و‍‌دی :)))
16 سال باهم بودیم خو 😐

هااااا😐😂 انقد عمر میکنن مگه؟

#مثل_قلی_نباشید           از آگاه شدن مردم حسابی برآشفته شدن و ترسیدن😏  کتاب ۱۲ قرن سکوت از ناصر بنا کننده معروف به پورپیرار و کارنامه اسلام از دکتر عبدالحسین زرین کوب رو بخونید مفیدن             با فحاشی به هرودت تاریخ نویس بزرگ و معتبر جهانی و ویل دورانت،  نمیتونید تاریخ رو عوض کنید😏 اره همه تاریخ نویسا و محققان یونانی، ارمنی، مسیحی، رومی ، مسلمان دروغ گفتن، محققان نی نی سایت به گذشته سفر کردن و تاریخ جدید برامون آوردن😏       امضای قبلیم رو که خوندید؟ نی نی یار گفت حذفش کن، مهم اینه که دیدید! حالا برید دنبال حقیقت و خودتون بخونید نه گوش به فرمان شبکه های بهایی و پیجهای پروژه بگیر اینستا باشید، افرین دخترای خوب😘                                                                                         
ای خدا دیگه پیر بوده درکت میکنم

نمیدونم والا

울던 곳에서 웃게 될 거야؛ و ت‍‌و خ‍‌واه‍‌ی خ‍‌ن‍‌دی‍‌د در ج‍‌ا‍‌ی‍‌ی ک‍‌ه‍‌ ق‍‌ب‍‌ل‍‌اً گ‍‌ری‍‌ه ک‍‌َرده‍‌ ب‍‌و‍‌دی :)))
تسلیت🤣 روزی هزارتا حیون میمیره باید برای همشون عزا بگیری؟😐 برای مورچه، گاو و گوسفند هم تسلیت میگی؟ ...

شما اگه بمیره ناراحت نمیشی خو چرا ناراحت شی میدونی روزی چند هزار ادم میمیره 😐 نه لابد ناراحت نمیشین

16 سالش بود دلیل مرگش مریضی بود چون زیاد گریه می کرد تو عکس دومش هم داره گریه می کنه

الهی بگردمت دلم کباب شد 16 سال کم نیس ....🖤🖤🖤🖤🖤

من از یک شکست عاشقانه می آیم . بگذار همه برای این اعتراف تلخ سرزنشم کنند .شکست نه برای پنهان کردن است نه برای پنهان شدن .می گویند از صبح بنویس . از آفتاب و من چگونه از خورشید بنویسم وقتی تمام وقت . باران پنجره ی چشمانم را شسته است . همه دلشان نقش های مثبت می خواهد و آدم های خوشحال . اما من گمان می کنم این خیلی خوب است ک نمی توانم ادای آدم های خوشبخت را در بیاورم .بی ستاره ام و زرد با طعم معطر پاییز .ک حضورش تنها معجزه ی لحظه های تنهایی من است . قیمت وفا شاید گران تر از آن بود ک بهانه ی دوست داشتنی زندگیم از عهده ی داشتنش بر آید . سقف اعتماد تعمیری ست . مدام چکه می کند .آغوش ترانه ها همچنان از عطر تن او ک باید پر باشد خالی ست .نمی توانم باورش کنم نه رفتنش و نه ماندنش را .مهم نیست تمام سرزنش ها را می پذیرم به بهانه ی تولد حقایق غم انگیزی ک درد را به درد می آورد و آتش را می سوزاند . خلاصه غم سنگینی ست اگر سر نخواستن دلی دعوا باشد . اما همیشه حق با برنده ها نیست . می شود در عین بازنده بودن سر بلند بود و او را از کوچه پس کوچه های دنیا گدایی کرد . قرار بود حقیقت را بگویم سخت ست . بی علاج ست . دانستنش آدم را کم کم می کشد . گریه ی شبانه می آورد . اما همین است خبر کاملا ناگوار و واقعی ست ....اون یکی رو جز من داشت ....سکوت می کنم تا ب خاک سپردن آخرین خاکسترهای آرزوی بر باد رفته ام آبرومندانه باشد . گریه می کنم باشکوه . مثل اقیانوس . بلند مثل اورست . او نمی شنود و نمی داند که ماه . خوشبختی مشترک همه ی بی ستاره هاست . یک سوال کوچک می ماند برای پرسیدن از کسی که بی پاسخ ترین سوال فکر آشفته ی من است .... چی کار کرد این دل سادم .... که از چشم تو افتادم ؟؟؟ ...اینقدر روز و شبامو خونه ی ستاره کردی.... ک ب یادم نمی مونه نامه هامو پاره کردی....

گربه ها نمیتونن گریه کنن فقط انسال میتونه احساساتشو به صورت اشک نشون بده

گربه من واقعا گریه می کرد

مگه حیوونا اشک ندارن

울던 곳에서 웃게 될 거야؛ و ت‍‌و خ‍‌واه‍‌ی خ‍‌ن‍‌دی‍‌د در ج‍‌ا‍‌ی‍‌ی ک‍‌ه‍‌ ق‍‌ب‍‌ل‍‌اً گ‍‌ری‍‌ه ک‍‌َرده‍‌ ب‍‌و‍‌دی :)))
شما اگه بمیره ناراحت نمیشی خو چرا ناراحت شی میدونی روزی چند هزار ادم میمیره 😐 نه لابد ناراحت نمیشین


نه برای چی برای کل ادمای جهان ناراحت بشم وقتی یه چیز طبیعیه و هر روزه داره آدم از دنیا میره و به دنیا میاد؟ اگه بصورت خاصی از دنیا بره فرق داره و ممکنه آدما رو تحت تاثیر بذاره، مرگ آدما رو میگم نه گربه 

#مثل_قلی_نباشید           از آگاه شدن مردم حسابی برآشفته شدن و ترسیدن😏  کتاب ۱۲ قرن سکوت از ناصر بنا کننده معروف به پورپیرار و کارنامه اسلام از دکتر عبدالحسین زرین کوب رو بخونید مفیدن             با فحاشی به هرودت تاریخ نویس بزرگ و معتبر جهانی و ویل دورانت،  نمیتونید تاریخ رو عوض کنید😏 اره همه تاریخ نویسا و محققان یونانی، ارمنی، مسیحی، رومی ، مسلمان دروغ گفتن، محققان نی نی سایت به گذشته سفر کردن و تاریخ جدید برامون آوردن😏       امضای قبلیم رو که خوندید؟ نی نی یار گفت حذفش کن، مهم اینه که دیدید! حالا برید دنبال حقیقت و خودتون بخونید نه گوش به فرمان شبکه های بهایی و پیجهای پروژه بگیر اینستا باشید، افرین دخترای خوب😘                                                                                         
اسی خودت چند سالته

17 

울던 곳에서 웃게 될 거야؛ و ت‍‌و خ‍‌واه‍‌ی خ‍‌ن‍‌دی‍‌د در ج‍‌ا‍‌ی‍‌ی ک‍‌ه‍‌ ق‍‌ب‍‌ل‍‌اً گ‍‌ری‍‌ه ک‍‌َرده‍‌ ب‍‌و‍‌دی :)))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز