2777
2789
عنوان

کارنامه

569 بازدید | 39 پست

کلاس ۱۲ تجربی 

معدل  ۱۹ و ۳۶خوبه؟ 

زن عمو بچش هم سن منه 

اون رفته تربیت بدنی شده ۱۷ 

پرسید نمره چند شده کارنامتو بیار 

گفت واقعا برای این نمره افتخار میکنی ؟؟؟؟

گفتم مگه چیهه تقدیر نامه هم دادن اگه بد بود نمیدادن  بهم معلما که مشکلی نداشتن خداروشکر 

درومد گفت وظیفه درس خوندن کار شاخی انجام ندادی که غرور بگیرتت و فاز برداری 😐😐

توی جمع بغض گرفتم 

نمیدونم همیشه حس میکنم کافی نیست تلاشام و نمیتونم سر پدر مادرمو بلند کنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خیلی هم خوبه

بهترین نیست ولی بازم عالیه و نشون میده حسابی تلاش کردی

هرکی هم بهت چیزی گفت با پشت دست بزن دهنش

من خودمم پارسال نهایی دادم و میدونم این معدل یعنی چی

آموختن بدون درد و رنج اتفاق نمی‌افتد،کسی نمی‌تواند چیزی بدست آورد، اگر بهای آن را نپردازد. با تحمل درد و رنج و فائق آمدن بر آن، میتوان قلبی قدرتمند به دست آورد،قلــ♥️ــبی تمام فلزی!                              ادوارد الریک
خیلی هم خوبه بهترین نیست ولی بازم عالیه و نشون میده حسابی تلاش کردی هرکی هم بهت چیزی گفت با پشت دس ...

نفر اول ۴ تا کلاس شدم 

شما هم تجربی بودید؟ 

خواهرم دکتره شوهرش هم همینطور درومدن گفتن این خیلی نمره خوبیه بخصوص فیزیکی و شیمی تو و زیستت

فیزیکم شدم ۱۹ و نیم 

شیمی ۲۰ 

زیست ۲۰ 

هدفم رو دندونه ولی چون گفت کار خاصی نکردی نا امید شدم

ینی واقعا بوی دماغ سوخته رو حس نکردی همینجوری ادامه بدی آخرش بو ماتحت سوخته ام میاد🦦

If you want to destroy me, do so with caution, because if your arrow misses, mine won't miss🎲...♞⚜“When I set the rules, the outcome is already decided... I don’t compete; I am the standard.”⚜♞⚜️پروفم کپی نشه⚜️

نفر اول ۴ تا کلاس شدم  شما هم تجربی بودید؟  خواهرم دکتره شوهرش هم همینطور درومدن گفتن ای ...

من ریاضی بودم ولی دوستم تجربی بود

چندتا کلاس کنکور میرفت هی بهم تیکه مینداخت

آخرش معدل خودش جوری بود ک ب زور قبول شد

شاید معدلت از یسریا پایینتر باشه

ولی حتی یک درصد ب خودت و توانایی هات شک نکن چون تونستی همچین نتیجه عالی ای بگیری👌

ب نمرت افتخار کن چون حاصل زحمات و تلاش هاته

آموختن بدون درد و رنج اتفاق نمی‌افتد،کسی نمی‌تواند چیزی بدست آورد، اگر بهای آن را نپردازد. با تحمل درد و رنج و فائق آمدن بر آن، میتوان قلبی قدرتمند به دست آورد،قلــ♥️ــبی تمام فلزی!                              ادوارد الریک
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز