esyjon مدیر استارتر عضویت: 1402/10/15 تعداد پست: 322 عنوان معدل دیپلم 24 بازدید | 0 پست بچه ها من رشته ام گرافیک فنی و حرفه اي بود اما خودم به تاریخ ، سیاست ، اقتصاد ، زبان و دینی علاقه داشتم ،معدلم ۱۵.۰۱ هست بنظرتون نمره ای ضعیفه یا متوسط ؟ 1402/12/08 | 19:37 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب