سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 عنوان عمل بینی 97 بازدید | 13 پست سلام دوستان من یک ساله عمل کردم الان سرما خوردم سرفه میکنم ضرر داره برای بینی 1402/12/08 | 11:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 بعد یه سال هنو میترسی 😅 آره بخدا نمیدونم چرا میترسم بافت بینیم آسیب ببینه و اینا یا نوک بینی افتاده بشه 😐
1363sara عضویت: 1402/11/09 تعداد پست: 857 آره بخدا نمیدونم چرا میترسم بافت بینیم آسیب ببینه و اینا یا نوک بینی افتاده بشه 😐 ورم نوک بینی ت در چ حده
1363sara عضویت: 1402/11/09 تعداد پست: 857 آره بخدا نمیدونم چرا میترسم بافت بینیم آسیب ببینه و اینا یا نوک بینی افتاده بشه 😐 دوس داشتی عکس بذار
حساام عضویت: 1399/04/18 تعداد پست: 4717 آره بخدا نمیدونم چرا میترسم بافت بینیم آسیب ببینه و اینا یا نوک بینی افتاده بشه 😐 نه باباخبری نیست