2777
2789
عنوان

عروس ها...

| مشاهده متن کامل بحث + 289 بازدید | 42 پست
منتظرم عکسامونو بگیریم اگه بد شدن شوهرمو جر بدم😂😂خدایی شوهرم خیلی خوبه اما یسری چالش ها با مادرش د ...

دقیقا من مبا جاریم و مادر شوهرم داشتم😂 مادر شوهرم خیلی پیره ولی افاده ای تو همه چی دخالت کرد

من مهم مادر پدرم بودن ک نیومدن بعدش قوم شوهر تو چشم نگاه کرد و گفت اگه مهم لودی میومدن و مادرشو ...

عزیزم منم تک دختر بودم وجود برادرام تو عروسیم واسه بقیه خیلی مهم بود اما وقتی دیدم نیومدن من خودمو ناراحت نشون ندادم بقیه هم وقتی دیدن من چجوری واکنش نشون دادم جرئت نکردن حرفی بزنن...

به خاطر یه شب که گذشته تا اخر عمرت با یاداوری اون شب خودتو عذاب نده

مُردَم اَندر حسرت فهم درست/این که میگویم به قَدر فهم توست...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم منم تک دختر بودم وجود برادرام تو عروسیم واسه بقیه خیلی مهم بود اما وقتی دیدم نیومدن من خودمو ن ...

میخام ولی نمیشه

بهترین روز عمرم بد ولی نیومدن 💔

زنده_بمان_وجدانم#                                              نام کاربری:باران تو  :) 
دقیقا من مبا جاریم و مادر شوهرم داشتم😂 مادر شوهرم خیلی پیره ولی افاده ای تو همه چی دخالت کرد

من سرویس عروسیمم خودم انتخاب نکردم.رفت خودش گرفت به منم ی تعارف نزد از سرویسم متنفرم.حتی لباس عروسیمم بردنم اطراف شهرمون از ی اشنا کرایه کنم چون لباساش یکی دومیلیون ارزون تر بود منم لج کردم اینو قبول نکردم.یسری چیزا خیلی ناخواسته میره تو ذهن ادم😬

چرا عزیزم  مگه میشه خونواده ادم عروسیه ادم نیان

حالا ک شده


چون با خانواده همسرم مشکل داشتن باهم

ولی نباید بین اونا منو تنها میزاشت

زنده_بمان_وجدانم#                                              نام کاربری:باران تو  :) 
میخام ولی نمیشه بهترین روز عمرم بد ولی نیومدن 💔

عزیزم میدونم هضمش برات سخته اما زندگی ادامه داره امیدوارم زودتر خدا به دلت ارامش بده.


مُردَم اَندر حسرت فهم درست/این که میگویم به قَدر فهم توست...
عزیزم میدونم هضمش برات سخته اما زندگی ادامه داره امیدوارم زودتر خدا به دلت ارامش بده.

ممنونم عزیزم 

زنده_بمان_وجدانم#                                              نام کاربری:باران تو  :) 
حالا ک شده چون با خانواده همسرم مشکل داشتن باهم ولی نباید بین اونا منو تنها میزاشت

خانواده شوهرت باهات خوب نیستن؟؟

یه مشکل چقدر باید وخیم باشه که عروسی بچت نتونی بری😔بمیرم برات 

خانواده شوهرت باهات خوب نیستن؟؟ یه مشکل چقدر باید وخیم باشه که عروسی بچت نتونی بری😔بمیرم برات  ...

نه نیستن هشت ماهه ازدواج کردم و عذاب میکشم حتی دیشب شوهرم و مادو پدرش سه تاشون فحش و ناسزا میگفتن من مث همیشه تنها بودم


الانم تو اناق تاریکم مث همیشه دراز کشیدم

انقددددددد دردام زیاده نمیشه تایپ کرد

زنده_بمان_وجدانم#                                              نام کاربری:باران تو  :) 
لامصب یه سری خونواده ها فقط به فکر خودشونن

حالا من اینجوری نیستم که زیاده خواه باشما.حتی براحنابندونمم لباس نخریدم گفتم دارم.ینی سر سوزنم فشار نیوردم.اما اتلیم دلم میخواست جای بهتری بود

نه نیستن هشت ماهه ازدواج کردم و عذاب میکشم حتی دیشب شوهرم و مادو پدرش سه تاشون فحش و ناسزا میگفتن من ...

اتفاقا یکی از نزدیکان منم ماجرای زندگیش تقریبا همینطوره 

ولی دیگه مادرشوهرشو پدرشوهرش اینطوری نیستن 

ینی چی ناسزا گفتن حداقل جلوی شما رعایت کنن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز