2777
2789
بهت حق میدم نگران باشی دختر من بلوغ زودرس داره یک ساله من فقط نفس میکشم ولی زنده نیستم افسرده شدم... ...

ممنون گلم دختر شما چن سالشه

دخترمن آزمایش نقص ایمنی باید ببرمش  

فقط کاش مامانم بود اون دعامون میکرد میدونم از آسمونا دعام میکنه غم عالم تو سینمه کاش میشد بمیرم

ولی من هروقت بریدم و خسته شدم و فکر کردم ک دیگه نمیتونم ادامه بدم همین یه جمله اش منو نگه داشت تو در پناه خدایی و خدا هرگز دیر نمیکنه
ممنون گلم دختر شما چن سالشه دخترمن آزمایش نقص ایمنی باید ببرمش   فقط کاش مامانم بود اون دعامو ...

دخترم ۹سالشه...خدا روح مادرتون رو شاد کنه ما مامانا باید قوی باشیم نباید خودتو نفرین کنی دخترت به تو احتیاج داره..یعنی چی نقص ایمنی؟؟مث پسر فرح تو فیلم اسم من فرح است ؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم خدا شفاش بده  بهش عمر دوباره بده ببخشید میشه بگی سرطان چی داره؟

سارکوم، ریه و شکم و کتف درگیره۰😔

  چراغ ظلم ظالم تا ابد هرگز نمیسوزد... اگر سوزد...شبی‌سوزد، شبی دیگر نمی‌سوزد.بزنی...نتونه بزنه، می‌زنه...!
دخترم ۹سالشه...خدا روح مادرتون رو شاد کنه ما مامانا باید قوی باشیم نباید خودتو نفرین کنی دخترت به تو ...

۶ماهگی ک واکسن زد تبش قط نمیشد ی ماه تب کرد

سه بار بستری شد یبار هم سرپایی

قشنگ مردمو زنده شدم آزمایشاش خوب بود تا اینکه گفتن سیستم ایمنیش یکیش پایینه مرخص شد

اومدیم بعده ها ب دکترا نشون میدادم میگفتن ژنتیکیه

چن روزه رفته تو مخم ببرم آزمایش بده دوباره

میترسم خیلی بدنم داره میلرزه دخترم خیلی ضعیفه خدایا منو با بچم امتحان نکن میمیرم

ولی من هروقت بریدم و خسته شدم و فکر کردم ک دیگه نمیتونم ادامه بدم همین یه جمله اش منو نگه داشت تو در پناه خدایی و خدا هرگز دیر نمیکنه
۶ماهگی ک واکسن زد تبش قط نمیشد ی ماه تب کرد سه بار بستری شد یبار هم سرپایی قشنگ مردمو زنده شدم آزم ...

نترس عزیزم به امید خدا چیزی نیست فکرای بد نکن ایشالله کوچولو همیشه در سلامت کامل باشه..مادر بودن سخت ترین شغله🥲

نترس عزیزم به امید خدا چیزی نیست فکرای بد نکن ایشالله کوچولو همیشه در سلامت کامل باشه..مادر بودن سخت ...

ممنونم گلم انشاله دختر شمام قد بلند و رعنا بشه نفس راحت بکشی

ولی من هروقت بریدم و خسته شدم و فکر کردم ک دیگه نمیتونم ادامه بدم همین یه جمله اش منو نگه داشت تو در پناه خدایی و خدا هرگز دیر نمیکنه
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز