2777
2789

دغدغه الانم: اینکه تو واقعیت هیشکی دوسم نداره و محل  نمیده بدرک.

یه تاپیک زدم یه نفرم جواب نداد.انگار من خار دارم.

دیگه عادت کردم بریزم تو خودم وقتی واس هیشکی مهم نیس

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه ک معدلت ۱۶ ۱۷ ایناس ک یعنی میتونی بری چرا سخت میگیری واسه خودت  فارسی و مطالعات و عربیت اگ ...

آره معدلم که اوکیه 

ولی سه سال برای ریاضی شهریوری شدم 

مطالعات ۱۵-۱۶ 

عربی و فارسی و اینام خوبه

ما هم هردو کارمندیم ولی دغدغمون بی پولیه... چیا به ذهنتون رسیده واسه شغل دوم

شاید خنده تون بگیره

ماشین سواری مونو بفروشیم وانت بگیریم همسرم عصرا بار جابجا کنه

حالا هردو مون کارشناس ارشد از دانشگاه خوب و رشته خوب داریم

مکه اینکه بعد مرگ کسی قدر بدونه

منظورم اینه در این زندگی خیلیا دوست دارن.

چن ساعت پیش اینستا رو نگاه کردم نزدیک ب ۱۷ تا ۱۸ نفر بهم پیشنهاد داده بود ولی یکی دونفر باهاشون سلام علیک داشتم گاهی وقتا من و شما باید ببینیم کیا مهمن ک باهاشون زندگی بهتری برای خودمون بسازیم

کتاب بخونید. در مورد جامعه شناسی ک موفق باشید
ممنون گلم انشاله خدا عزیزاتو نگه داره دارم دق میکنم

بهت حق میدم نگران باشی دختر من بلوغ زودرس داره یک ساله من فقط نفس میکشم ولی زنده نیستم افسرده شدم...از خدا میخام دلتو شاد کنه دخترت رو خودت عروسش کنی ایشالله 

شاید خنده تون بگیره ماشین سواری مونو بفروشیم وانت بگیریم همسرم عصرا بار جابجا کنه حالا هردو مون کا ...

ما هم آرایشگری البته برای همسرم. خیلی اوضاع خرابه

میگفت :هیچ زنی احساس خوشبختی نمیکند~تاکید کردم چون هییییچ زنی خوشبخت نیست
عزیزم اینستا بر اساس پست چه فایده داره مهم خود خانواده ادمه💔

پس بدون خانواده دوست داره خودتو سرزنش نکن تو عزیز دل کسایی هستی ک تو این زندگی فقط تورو میبینن

کتاب بخونید. در مورد جامعه شناسی ک موفق باشید
شاید خنده تون بگیره ماشین سواری مونو بفروشیم وانت بگیریم همسرم عصرا بار جابجا کنه حالا هردو مون کا ...

نه عزیزم، چرا خنده؟! مگه از این وضعیت اقتصادی مملکت بی خبریم! بیشتر ناراحت کننده است، همه مون درگیریم

دغدغه الانم: اینکه تو واقعیت هیشکی دوسم نداره و محل  نمیده بدرک. یه تاپیک زدم یه نفرم جواب ندا ...

ای بابا اینجوری نگو عزیزم ، به فکرای منفی تو سرت محل نده ، تو خیلی هم خوبی

ای بابا اینجوری نگو عزیزم ، به فکرای منفی تو سرت محل نده ، تو خیلی هم خوبی

مرسی گل💛 اما واقعیته.جلو رومم میگن

اما مهم نیست من خودمو دارم و یه خدایی که به تمام آدما می ارزه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز