2777
2789
عنوان

زشتم

767 بازدید | 21 پست

نیم رخم خیلی افتضاحه تمام رخمم دست کمی از این نداره 

لبم هم کوچیکه هم افتاده پیشونیمم برامده اس 

خیلی احساس بدی دارم شاید با عمل و از این چیزا یکم درست شه ولی وقتی خودم زشتم چه فایده 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فقط زوم کردی رو نقصات مطمئنم حتی نقصای صورتت  به کل صورتت میاد  تو این عکسم چشاتو خط زدی که مطمئنا چشمای زیبایی داری و همین‌ طور پوست روشنت 

اگر روزی از خاورمیانه پرسیدند بگو خاکی بود که افغانش به ایران می‌گریخت ایرانی اش به ترکیه ، ترکش به سرزمین سبز ها و بور ها ....که رفتن های ما هجرت نبود گریز بود ، سفر نکردیم کوچانده شدیم ، بگو از مرگ به آوارگی پناهنده شدیم.از خفت به بی وطنی!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز