2777
2789

مگه ایشون هستن هنوز ؟ یک خطا پزشکی وحشتناک داشتن که اجازه طبابت نداشتن ...

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عه خبر ندارم چطور دکتر خوب کسیو سراغ دارین برای تنبلی و بارداری؟

فریبا محب زاده

🚫 خواهش مندم جز استاتر کسی کامنت منو جواب نده🚫 وقتی تو فضای مجازی و عمومی تایپک میزنین باید جنبه اینو داشته باشین هزااااران نفر با هزاران انتقاد و پیشنهاد و نظر درش شرکت میکنن اگه جنبه شنیدن حرفای مخالف خودتونو ندارین دردو دلتونو اینجا نیارین و همچنین شمایی ک کامنت منو ریپلای میزنین نمیتونم بارها بگم من با شما هم نظر نیستم شمام با من چیکار ب نظر بقیه داری استاتر خودش زبون داره کامنت منو دیدی خوشت نیومد رو شو برو ترو سننه عزیزم ک من مظرم چیه تو نظرت چیه اگه بحث میکنی با من  و جوابتو میدم بدون منم ب موقعش میتونم مثل خودت بی شخصیت باشم وقتی بهم توهین میکنی توقع نداشته باش بهت احترام بزارم احترامو واس ادم محترم خرج میکنم با تشکر ‼️ خواستی ریپ بزنی رو من دباره امضامو بخون

فریمانی و لوییز رسولی چی؟

خبر ندارم من خواهرم ۸ سال باردار نمبشد پیش این خانم چن ماه تحت نظر بود تنبلی داستن ک خدارو شکر سد من خودمم کیست داشتم برطرف شد

🚫 خواهش مندم جز استاتر کسی کامنت منو جواب نده🚫 وقتی تو فضای مجازی و عمومی تایپک میزنین باید جنبه اینو داشته باشین هزااااران نفر با هزاران انتقاد و پیشنهاد و نظر درش شرکت میکنن اگه جنبه شنیدن حرفای مخالف خودتونو ندارین دردو دلتونو اینجا نیارین و همچنین شمایی ک کامنت منو ریپلای میزنین نمیتونم بارها بگم من با شما هم نظر نیستم شمام با من چیکار ب نظر بقیه داری استاتر خودش زبون داره کامنت منو دیدی خوشت نیومد رو شو برو ترو سننه عزیزم ک من مظرم چیه تو نظرت چیه اگه بحث میکنی با من  و جوابتو میدم بدون منم ب موقعش میتونم مثل خودت بی شخصیت باشم وقتی بهم توهین میکنی توقع نداشته باش بهت احترام بزارم احترامو واس ادم محترم خرج میکنم با تشکر ‼️ خواستی ریپ بزنی رو من دباره امضامو بخون

عه خبر ندارم چطور دکتر خوب کسیو سراغ دارین برای تنبلی و بارداری؟

باعث فوت یک مادر باردار شدن چند سال پیش در اثر سهل انگاری ...

من سالهاست همدان نیستم ...

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز