2777
2789
عنوان

خوابگاهی ها

231 بازدید | 13 پست

دارم فکرشو میکنم اگه برم خوابگاه زنده نمی مونم😂 اخه خیلییی کم پیش میاد غذای اماده بخورم از نوع غذاهم ایراد می گیرم رو این موضوع متاسفانه قبول دارم لوس و وسواسی ام

خوابگاه اب بندی میشم یا تلف میشم؟😂😂

https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀                                                                                                            ‌‌‌ د  /د/س/چ/چ😍                                                                                                                   امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر            من برات صبر میکنم❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عادت میکنی

🇮🇷🇮🇷🇮🇷❤زندگی رو دوست دارم حتی به غلط .همیشه اینطوری خدا رو صدا میزنم: خدایا تو رو خدا . میدونی یعنی چی؟ یعنی امیدم بعد خدا هم به خداست. حالا عزیزم تو هم امیدت بعد خدا باز به خدا باشه .عشق بورز به زندگیت . تاپیک خودکشی نزن تو هنوز واسه ی مردن خیلی جوونی حتی اگه ۹۰ ساله باشی باید بازم ب خودت بگی ۳۰ سال دیگه میخوام زنده بمونم این یعنی ۱۲۰ سال .  . یکم با خودت عشق و حال کن . غم و غصه رو رها کن . ببین دل چی میگه خب بسه دیگه . میگم بسههههه دیگههههه. خب بگذریم عقبیا حال میکنن؟از خدا میخوام ک برا ۱۲۰ سال زندگی شاد بهم انگیزه و تن سالم بده . فعلا هدفی واسه ازدواج ندارم .در حال حاضر فقط با خدا قدم میزنم . دلم با خداس.من ۱۲۰ سال عمر رو به این دلیل میخوام ک راه ۱۰۰ ساله رو یه شبه طی نکنم و۱۲۰ساله طی کنم. هیچوقت رنج نکش . درد اجباریه ولی رنج اختیاری . درد یه کلمه احساسیه ولی رنج بی رحمه . درد واسه رشد لازمه . درد رو انتخاب کن . یه بنده خدا فامیلمون بود هر موقع بهش میگفتن تا ببینیم قسمت چیه میگفت بگیرید این قسمتو پاره کنین . خودتون برید دنبال زندگی . بنده خدا اعصاب نداشتا ولی راس میگفت با تقدیرت بجنگ😍

دقیقا منم همین نظر رو دارم 

بخاطر مسئله خوابگاه و وابستگی به خانواده ی مدت قصد داشتم درس نخونم تا قبول نشم، باورت میشه؟! 😂

دوستی داشتی تاپیک آخرم رو بخون 🥰

اگه امضام رو دیدی میشه سه تا صلوات به نیت قبولیم تو رشته ی مورد علاقم بفرستی؟! پشت کنکوریم🥲

آب بندی میشی😆😆 

من یه ماهونیم اول نهایت دو قاشق میخوردم بقیه رو می‌ریختم دور 

دیدم فایده نداره وقت آشپزی هم ندارم عادت کردم😅😅😁😁

تو نی نی سایت عروسا همه: آرومن ولی مادر شوهرشون جنگی و پرخاشگر😑 از خانواده شوهرشون سرن😐 مجردی پرنسس بودن و خدمتکار داشتن ولی تو خونه شوهر دارن کلفتی میکنن😳همیشه هم احترام خانواده شوهرو داشتن ولی اونا بی دلیل بی احترامی میکنن😵‍💫 انتظار دارن شوهرشون اسمی از خانوادش نیاره🤨 اگه از خانواده شوهرشون کسی  بخواد بیاد خونشون کلی جبهه میگیرن و تاپیک میزنن که چیکار کنم زودتر برگرده خونش و .... و عجیب تر نظراتیه که بقیه میدن🫠 به خصوص اینکه میگن اگه اومدن کم محلی کن😳 برو تو اتاق نیا بیرون خودتو بزن به خواب🤐 برو حمام طولانیش کن تا پاشه بره🙄 اصلا چه معنی داره بخوان بیان خونتون؟!🫨 حالا اگه خانواده خودشون باشن: عزیزم مادرته حق داره بیاد/ خواهرته باید بیاد خونت/ اگه شوهرت ناراحت شد که میخوان بیان محلش نده وظیفشه😒 بابا بس کنید این کارا رو از خانواده شوهر هیولا نسازین🙃 درسته بعضیا واقعا احترام حالیشون نیس ولی درصد کمی دارن😊 همونقدر که خانواده شما حق دارن بیان خونتون و شما رو ببینن یا با بچتون سرگرم شن خانواده شوهرتون هم حق دارن🤗 اگه پدر و مادر شما زحمت کشیدن براتون پدر و مادر همسرتون هم زحمت کشیدن براش😇 همونقدر که خواهر و برادر شما، شمارو دوست دارن و مشتاق دیدارتون هستن؛ همونقدر خواهر و برادر همسرتون، دوسش دارن و دلشون میخواد برادرشونو ببینن😍 یه طرفه به قاضی نرین😉 خانواده شوهر غول نیستن اونا هم آدمن و حق دارن از محبت پسرشون برخوردار باشن❤️در ضمن اونایی که درمورد اسمم پرسیدین که چرا دو تا اسم مختلف میگم نیلا اسم مستعارمه و تو شناسنامه ی چیز دیگس ولی چون نیلا رو بیشتر دوس دارم اونو به کار میبرم/ 
آخخخ منمممم الان خوابگاه هستم آخخخ

اوضاع غذا ها چطوره؟😂

https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀                                                                                                            ‌‌‌ د  /د/س/چ/چ😍                                                                                                                   امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر            من برات صبر میکنم❤
آب بندی میشی😆😆  من یه ماهونیم اول نهایت دو قاشق میخوردم بقیه رو می‌ریختم دور  دیدم فای ...

آخ آخ آخ پس تا تو خونم حسابی خودمو تقویت کنم که اونجا قراره تغذیم زیر و رو بشع🤣🤣

https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀                                                                                                            ‌‌‌ د  /د/س/چ/چ😍                                                                                                                   امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر            من برات صبر میکنم❤
همش از اسنپ فود میگیرم 

عه ایده خوبیه یادم بمونه👌🏻👌🏻 میگم من اشپزیم خوبه شماهم که پزشکی میخونی  اگه بیام این رشته وقت میشه خودم بپزم؟😂 البته فک کنم با پلاس بودنت تو نی نی سایت جوابمو بگیرم🤣🤣

https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀                                                                                                            ‌‌‌ د  /د/س/چ/چ😍                                                                                                                   امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر            من برات صبر میکنم❤
عه ایده خوبیه یادم بمونه👌🏻👌🏻 میگم من اشپزیم خوبه شماهم که پزشکی میخونی  اگه بیام این رشته و ...

🤣🤣

من خودم املت بلدم فقط 

آره وقت فراوان 

من میخونم نیوفتم فقط دیگه شاگرد اولی برام مهم نیست

آری فرزندم...
آخ آخ آخ پس تا تو خونم حسابی خودمو تقویت کنم که اونجا قراره تغذیم زیر و رو بشع🤣🤣

اره😆😆 

من خوابگاه لاغر میشم 

میرم خونه در عرض دوروز چاق میشم😀😀 و بعدشم معدم به دلیل بی جنبه بودن و قاطی شدن غذای سنتی و صنعتی😅😅 بهم میریزه😆😆

تو نی نی سایت عروسا همه: آرومن ولی مادر شوهرشون جنگی و پرخاشگر😑 از خانواده شوهرشون سرن😐 مجردی پرنسس بودن و خدمتکار داشتن ولی تو خونه شوهر دارن کلفتی میکنن😳همیشه هم احترام خانواده شوهرو داشتن ولی اونا بی دلیل بی احترامی میکنن😵‍💫 انتظار دارن شوهرشون اسمی از خانوادش نیاره🤨 اگه از خانواده شوهرشون کسی  بخواد بیاد خونشون کلی جبهه میگیرن و تاپیک میزنن که چیکار کنم زودتر برگرده خونش و .... و عجیب تر نظراتیه که بقیه میدن🫠 به خصوص اینکه میگن اگه اومدن کم محلی کن😳 برو تو اتاق نیا بیرون خودتو بزن به خواب🤐 برو حمام طولانیش کن تا پاشه بره🙄 اصلا چه معنی داره بخوان بیان خونتون؟!🫨 حالا اگه خانواده خودشون باشن: عزیزم مادرته حق داره بیاد/ خواهرته باید بیاد خونت/ اگه شوهرت ناراحت شد که میخوان بیان محلش نده وظیفشه😒 بابا بس کنید این کارا رو از خانواده شوهر هیولا نسازین🙃 درسته بعضیا واقعا احترام حالیشون نیس ولی درصد کمی دارن😊 همونقدر که خانواده شما حق دارن بیان خونتون و شما رو ببینن یا با بچتون سرگرم شن خانواده شوهرتون هم حق دارن🤗 اگه پدر و مادر شما زحمت کشیدن براتون پدر و مادر همسرتون هم زحمت کشیدن براش😇 همونقدر که خواهر و برادر شما، شمارو دوست دارن و مشتاق دیدارتون هستن؛ همونقدر خواهر و برادر همسرتون، دوسش دارن و دلشون میخواد برادرشونو ببینن😍 یه طرفه به قاضی نرین😉 خانواده شوهر غول نیستن اونا هم آدمن و حق دارن از محبت پسرشون برخوردار باشن❤️در ضمن اونایی که درمورد اسمم پرسیدین که چرا دو تا اسم مختلف میگم نیلا اسم مستعارمه و تو شناسنامه ی چیز دیگس ولی چون نیلا رو بیشتر دوس دارم اونو به کار میبرم/ 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز