دارم فکرشو میکنم اگه برم خوابگاه زنده نمی مونم😂 اخه خیلییی کم پیش میاد غذای اماده بخورم از نوع غذاهم ایراد می گیرم رو این موضوع متاسفانه قبول دارم لوس و وسواسی ام
خوابگاه اب بندی میشم یا تلف میشم؟😂😂
https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀 د /د/س/چ/چ😍 امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر من برات صبر میکنم❤
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷❤زندگی رو دوست دارم حتی به غلط .همیشه اینطوری خدا رو صدا میزنم: خدایا تو رو خدا . میدونی یعنی چی؟ یعنی امیدم بعد خدا هم به خداست. حالا عزیزم تو هم امیدت بعد خدا باز به خدا باشه .عشق بورز به زندگیت . تاپیک خودکشی نزن تو هنوز واسه ی مردن خیلی جوونی حتی اگه ۹۰ ساله باشی باید بازم ب خودت بگی ۳۰ سال دیگه میخوام زنده بمونم این یعنی ۱۲۰ سال . . یکم با خودت عشق و حال کن . غم و غصه رو رها کن . ببین دل چی میگه خب بسه دیگه . میگم بسههههه دیگههههه. خب بگذریم عقبیا حال میکنن؟از خدا میخوام ک برا ۱۲۰ سال زندگی شاد بهم انگیزه و تن سالم بده . فعلا هدفی واسه ازدواج ندارم .در حال حاضر فقط با خدا قدم میزنم . دلم با خداس.من ۱۲۰ سال عمر رو به این دلیل میخوام ک راه ۱۰۰ ساله رو یه شبه طی نکنم و۱۲۰ساله طی کنم. هیچوقت رنج نکش . درد اجباریه ولی رنج اختیاری . درد یه کلمه احساسیه ولی رنج بی رحمه . درد واسه رشد لازمه . درد رو انتخاب کن . یه بنده خدا فامیلمون بود هر موقع بهش میگفتن تا ببینیم قسمت چیه میگفت بگیرید این قسمتو پاره کنین . خودتون برید دنبال زندگی . بنده خدا اعصاب نداشتا ولی راس میگفت با تقدیرت بجنگ😍
من یه ماهونیم اول نهایت دو قاشق میخوردم بقیه رو میریختم دور
دیدم فایده نداره وقت آشپزی هم ندارم عادت کردم😅😅😁😁
تو نی نی سایت عروسا همه: آرومن ولی مادر شوهرشون جنگی و پرخاشگر😑 از خانواده شوهرشون سرن😐 مجردی پرنسس بودن و خدمتکار داشتن ولی تو خونه شوهر دارن کلفتی میکنن😳همیشه هم احترام خانواده شوهرو داشتن ولی اونا بی دلیل بی احترامی میکنن😵💫 انتظار دارن شوهرشون اسمی از خانوادش نیاره🤨 اگه از خانواده شوهرشون کسی بخواد بیاد خونشون کلی جبهه میگیرن و تاپیک میزنن که چیکار کنم زودتر برگرده خونش و .... و عجیب تر نظراتیه که بقیه میدن🫠 به خصوص اینکه میگن اگه اومدن کم محلی کن😳 برو تو اتاق نیا بیرون خودتو بزن به خواب🤐 برو حمام طولانیش کن تا پاشه بره🙄 اصلا چه معنی داره بخوان بیان خونتون؟!🫨 حالا اگه خانواده خودشون باشن: عزیزم مادرته حق داره بیاد/ خواهرته باید بیاد خونت/ اگه شوهرت ناراحت شد که میخوان بیان محلش نده وظیفشه😒 بابا بس کنید این کارا رو از خانواده شوهر هیولا نسازین🙃 درسته بعضیا واقعا احترام حالیشون نیس ولی درصد کمی دارن😊 همونقدر که خانواده شما حق دارن بیان خونتون و شما رو ببینن یا با بچتون سرگرم شن خانواده شوهرتون هم حق دارن🤗 اگه پدر و مادر شما زحمت کشیدن براتون پدر و مادر همسرتون هم زحمت کشیدن براش😇 همونقدر که خواهر و برادر شما، شمارو دوست دارن و مشتاق دیدارتون هستن؛ همونقدر خواهر و برادر همسرتون، دوسش دارن و دلشون میخواد برادرشونو ببینن😍 یه طرفه به قاضی نرین😉 خانواده شوهر غول نیستن اونا هم آدمن و حق دارن از محبت پسرشون برخوردار باشن❤️در ضمن اونایی که درمورد اسمم پرسیدین که چرا دو تا اسم مختلف میگم نیلا اسم مستعارمه و تو شناسنامه ی چیز دیگس ولی چون نیلا رو بیشتر دوس دارم اونو به کار میبرم/
https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀 د /د/س/چ/چ😍 امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر من برات صبر میکنم❤
آب بندی میشی😆😆 من یه ماهونیم اول نهایت دو قاشق میخوردم بقیه رو میریختم دور دیدم فای ...
آخ آخ آخ پس تا تو خونم حسابی خودمو تقویت کنم که اونجا قراره تغذیم زیر و رو بشع🤣🤣
https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀 د /د/س/چ/چ😍 امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر من برات صبر میکنم❤
عه ایده خوبیه یادم بمونه👌🏻👌🏻 میگم من اشپزیم خوبه شماهم که پزشکی میخونی اگه بیام این رشته وقت میشه خودم بپزم؟😂 البته فک کنم با پلاس بودنت تو نی نی سایت جوابمو بگیرم🤣🤣
https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀 د /د/س/چ/چ😍 امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر من برات صبر میکنم❤
آخ آخ آخ پس تا تو خونم حسابی خودمو تقویت کنم که اونجا قراره تغذیم زیر و رو بشع🤣🤣
اره😆😆
من خوابگاه لاغر میشم
میرم خونه در عرض دوروز چاق میشم😀😀 و بعدشم معدم به دلیل بی جنبه بودن و قاطی شدن غذای سنتی و صنعتی😅😅 بهم میریزه😆😆
تو نی نی سایت عروسا همه: آرومن ولی مادر شوهرشون جنگی و پرخاشگر😑 از خانواده شوهرشون سرن😐 مجردی پرنسس بودن و خدمتکار داشتن ولی تو خونه شوهر دارن کلفتی میکنن😳همیشه هم احترام خانواده شوهرو داشتن ولی اونا بی دلیل بی احترامی میکنن😵💫 انتظار دارن شوهرشون اسمی از خانوادش نیاره🤨 اگه از خانواده شوهرشون کسی بخواد بیاد خونشون کلی جبهه میگیرن و تاپیک میزنن که چیکار کنم زودتر برگرده خونش و .... و عجیب تر نظراتیه که بقیه میدن🫠 به خصوص اینکه میگن اگه اومدن کم محلی کن😳 برو تو اتاق نیا بیرون خودتو بزن به خواب🤐 برو حمام طولانیش کن تا پاشه بره🙄 اصلا چه معنی داره بخوان بیان خونتون؟!🫨 حالا اگه خانواده خودشون باشن: عزیزم مادرته حق داره بیاد/ خواهرته باید بیاد خونت/ اگه شوهرت ناراحت شد که میخوان بیان محلش نده وظیفشه😒 بابا بس کنید این کارا رو از خانواده شوهر هیولا نسازین🙃 درسته بعضیا واقعا احترام حالیشون نیس ولی درصد کمی دارن😊 همونقدر که خانواده شما حق دارن بیان خونتون و شما رو ببینن یا با بچتون سرگرم شن خانواده شوهرتون هم حق دارن🤗 اگه پدر و مادر شما زحمت کشیدن براتون پدر و مادر همسرتون هم زحمت کشیدن براش😇 همونقدر که خواهر و برادر شما، شمارو دوست دارن و مشتاق دیدارتون هستن؛ همونقدر خواهر و برادر همسرتون، دوسش دارن و دلشون میخواد برادرشونو ببینن😍 یه طرفه به قاضی نرین😉 خانواده شوهر غول نیستن اونا هم آدمن و حق دارن از محبت پسرشون برخوردار باشن❤️در ضمن اونایی که درمورد اسمم پرسیدین که چرا دو تا اسم مختلف میگم نیلا اسم مستعارمه و تو شناسنامه ی چیز دیگس ولی چون نیلا رو بیشتر دوس دارم اونو به کار میبرم/