banoyezemeston مدیر استارتر عضویت: 1399/05/26 تعداد پست: 879 عنوان غسل حیض 88 بازدید | 6 پست خانما سه باره دارم غسل حیض انجام میدم دیگه خسته شدممم هی فکر میکنم تموم شده ولی باز خیلی ببخشیدا یه کوچولو ترشح تیره رنگ میاد.....هوووفکمتر از ده روزه یعنی نمیتونم نماز بخونم؟ 1402/12/05 | 18:16 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
bellatrixlestrng عضویت: 1399/05/31 تعداد پست: 38807 معمولا اکثر مراجع تا ده روز رو فرض رو بر حیض میذارن و نماز نداره. بعد ده روز استحاضه هست که بر اساس مرجع تقلید احکام نماز و غسلش متفاوته. ❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌
saberehhhhhh عضویت: 1398/11/01 تعداد پست: 41169 زنگ بزن دفترمرجع تقلیدت بپرس ولی تاجایی که من میدونم اگه همیشه منظم باشه ومثلا۱۰روزه باشی بعدازاون ۱۰روزمیتونی نمازبخونی راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤
banoyezemeston مدیر استارتر عضویت: 1399/05/26 تعداد پست: 879 اگه هنوز لکه بینی داری پریودی دیگه نماز که نمیشه بخاطر یه لکه کوچولو نمیتونم نماز بخونم اعصابم خرده
متولد_شب_یلدا عضویت: 1401/07/07 تعداد پست: 4173 بخاطر یه لکه کوچولو نمیتونم نماز بخونم اعصابم خرده شاه ول کرده شاه قلی ول نمیکنهخدا خودش میگه پریود باشی نماز نمیخواد بخونی دیگه اعصاب خوردی نداره ک