1381zahrahosseini مدیر استارتر عضویت: 1402/08/28 تعداد پست: 15280 عنوان کنکوریا 93 بازدید | 6 پست میشه یکم امید بدید برا کسی ک میخاد تازه شروع کنه 1402/12/05 | 18:15 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
شپش_کوشولو عضویت: 1402/11/30 تعداد پست: 2428 عزیزم برو گوشیو بردار برو سر درست فلوشیپ رلیشنشیپ از دانشگاه کمبریج انگلستان😏
heyyyyyyyyy عضویت: 1402/01/30 تعداد پست: 2010 تو می تونینا امید نشو فقط بخون می دونم که اخرش می تونی اگر نشد هم میگی من تلاشم رو کردم
1381zahrahosseini مدیر استارتر عضویت: 1402/08/28 تعداد پست: 15280 تو می تونی نا امید نشو فقط بخون می دونم که اخرش می تونی اگر نشد هم میگی من تلاشم رو ک ... اگ نشه ابروم میررهه من یکاری کردم ک اصلا تصورشم برا شما سختهپارسال گفتم من ورودی بهمنم ینی ی ماه پیش دانشگا فرهنگیانم نمیدونید شبو روز دارن گریه میکنم ک چرا همچبین چیزی گفتم میدونم ک تو این دوماه نمیشه
manolya عضویت: 1402/08/29 تعداد پست: 786 اگه صفب صفری حداقل رو نهایی هات سرما گذاری کن معدلت رو ۱۹کن چون امسال پنجاه درصد تاثیر داره.تو کنکور هم حدود بیست سی درصد بزنی رتبه زیر ۸هزار میاری
heyyyyyyyyy عضویت: 1402/01/30 تعداد پست: 2010 اگ نشه ابروم میررهه من یکاری کردم ک اصلا تصورشم برا شما سخته پارسال گفتم من ورودی بهمنم ینی ی ماه پ ... اگر به خودت تلقین کنی که نمیشه اره نمیشهواب ناامید نباش میشه
1381zahrahosseini مدیر استارتر عضویت: 1402/08/28 تعداد پست: 15280 اگه صفب صفری حداقل رو نهایی هات سرما گذاری کن معدلت رو ۱۹کن چون امسال پنجاه درصد تاثیر داره.تو کنکور ... اخه دعوت ب مصاحبه با کنکوره پارسال منطقه ۲ کرج با ۷ هزار فرهنگیان برمیداشت اگ اونجوری ک تو میگی عالی میشه مک حتی اگ فقط ۱۲ بخونم فک کنم بشه ۲۰ درصد زد