2777
2789

پراید😏

پس کی میای تو دلم فندق مامان؟منو بابا چندماهه منتظریم🥲من تورو از امام رضا خواستم ۱۴۰۳.۲.۱۳ میدونم دست خالی از حرمش برنمیگردم....                                                              ۱۴۰۳.۴.۲۱ بی بی چکم مثبت شد یعنی تو اومدی تو دلم مامانی... خوش اومدی عزیزکم خداروشکر ک روز پنجم محرم کاری کرد تا همیشه مدیون امام حسین بمونم🥹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لکسوس



و پاییز زنی اصیل و عاشق بود که برای معشوق ،گیسوان خود را طلایی کرده بود🧡🍁و معشوقِ بی اعتنا ،نه عشق او را دید ، نه موهای تازه رنگ شده را...🧡🍁سالهاست که از مرگ پاییز میگُذَرد ،اما هنوز هم از هر تارِ مویِ طلایی رنگِ پاییز ،درختانی میرویند به وسعت عشق و تنهایی🧡🍁و از هر کدامشان غربتی میریزد به اندازه ی احساسی مدفون شده...🧡🍁آری پاییز همان زنیست که عاشقانه هایش دیده نشد🧡🍁
جریان چیه همش تاپیک در مورد ماشینای مختلف میزنی؟؟؟مگه چندتا میخوای بخری؟؟

نمیخرم چون علاقه به ماشین دارم میزنم و سلیقه افرادو میبینم که چیه

به پای نیسان آبی زحمتکش نمیرسن    

ی کلیپ دیدم ی پسرازترکیه ازنیسان توجاده تهران فیلم میگرف میگف این فقط توایران هست بهش میگن نیسان آبی باید از رانندش ترسید هررررجا دیدینش بهش راه بدین ندین خودش میگیره میگف این نیسان سوارا عین این فوق پولدارا رانندگی میکنن.داشت واسه هم وطن های خودش تعریف میکرد

اول بنز بعد تویوتا کمری☺

😍خدا روزی رسان شکست ناپذیر من است و هم اکنون مبالغ هنگفت پول در پناه لطف الهی و به شیوه هایی عالی به من میرسد😍😍😍😍😍😍😍  گاهی هیچکسی رو نداشته باشی بهتره !!!  باور کن بعضیا تنهاترت میکنن 🌹🌹🌹    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز