k1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/07/19 تعداد پست: 1451 عنوان عفونت 40 بازدید | 2 پست خانما شوهرم دندونش رو کشیده خیلی باد کرده و عفونت کرده حالا یک سره عفونت میاد قرص چرک خشک کن هم خورده خوب نمیشه چه قرصی خوبه برای من هیچکس دوبار عزیزنمیشه ...هرچی بودهمون بار اول بود غم که ازحدبگذرد دل حس پیری میکند،سن هرکس راغمش اندازه گیری میکند 1402/12/04 | 22:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دلم_تنگ_شده_زودبیا عضویت: 1397/02/21 تعداد پست: 17501 بره دکتر بهتره هتخطرناکه من حسابم ز همه مردم این شهر جداست....من امیدم به خدا، بعد خدا هم به خداست🙂❤️
k1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/07/19 تعداد پست: 1451 بره دکتر بهتره هت خطرناکه رفت فقط سوزن زدن برای من هیچکس دوبار عزیزنمیشه ...هرچی بودهمون بار اول بود غم که ازحدبگذرد دل حس پیری میکند،سن هرکس راغمش اندازه گیری میکند