2777
2789
عنوان

شوهر تنبل

575 بازدید | 28 پست

چقدر شوهراتون تو کار تنبل هستن  و درامد بیشتری میتونن داشته باشن ولی چون تنبلن کاری نمیکنن؟

توخواستگاری و ... چیا گفت که توجه کردین یا نکردین راجب همین تنبل بودنش

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام

همسر من از ۲۴ ساعت ۲۰ ساعت کار میکنه جاهایی میره برای کار که تو تابستون به گرمای ۶۰ درجه هم میرسه 

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حالا من شوهرم انقد کار میکنه که روانی شدم

ازش میخوام یه مقدار کارشو کمتر کنه یا کارگر بیشتری بگیره ولی فایده نداره🤦‍♀️

یعنی پسرام صدای در خونه میاد چنان ذوقی میکنن و میدون طرف که نگو. کمبود دارن به خدا. 

شوهرم تبلن نبود  زرنگ بود ولی کار نبود اوایل زندگیمون بهت بگم با اب برای بچم فرنی درست کردم باورت میشه؟

 الان درامد شغله مرتبط با دانشگاهش ماهی ۲۰

شغل دوم ایجاد کردیم هر دو ماه تقریبا ۲۰۰ میل😄

اگه چشمت افتاد بخون😋😋😋😋اول آنکه  دوستت دارم بی قید و شرط دوم آنکه هر آنچه بین ما شد اولی را از یاد نبر    .........................................در خواست دوستی قبول نمیکنم( دیگه ناراحتیتون پای خودتون😀)...
به نظرم اونا هم ادم هستن گناه دارن. همش نباید کار کنن که . چه گناهی کردن بیچاره ها که همش باید کار ک ...

بروبابا

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
همسر من از ۲۴ ساعت ۲۰ ساعت کار میکنه جاهایی میره برای کار که تو تابستون به گرمای ۶۰ درجه هم میرسه&nb ...

وای چطوری ۲۰ ساعت؟ کی میبینیش پس😄

اگه چشمت افتاد بخون😋😋😋😋اول آنکه  دوستت دارم بی قید و شرط دوم آنکه هر آنچه بین ما شد اولی را از یاد نبر    .........................................در خواست دوستی قبول نمیکنم( دیگه ناراحتیتون پای خودتون😀)...
عه میاد خوزستان ما یا میره عسلویه؟ 

خوزستان بوشهر جنوب شیراز کرمان هر جا پروژه باشه

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

وای چطوری ۲۰ ساعت؟ کی میبینیش پس😄

پای سیستم لپ تاپ پروژه های کاری

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

شماها نشستین همش یکی بادتون بزنه و خرجتونو بده . دوس ندارید یکم خودتون سختی بکشی . خیلی ناراحتی خودت ...

خودم سرکار میرم از تایپیک من برو بیرون

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز