2777
2789
عنوان

بچم سقط شد💔

1340 بازدید | 71 پست

فردا می‌شد شیش هفته ام 💔

از صبح خونریزی داشتم رفتم دکتر برام سونو نوشت ساک حاملگی ۲میل مشاهده شد اما به سن بارداریم نمیخورد رفتم آزمایش بتا دادم جوابش ۲بود وقتی برگشتم خونه یه چیز مثل لخته که رنگ سفیدم داشت دفع شد کاملا شبیه جنین بود فردا باید برم دکتر بنظرتون چرا این بلا سرم اومد؟

خدا بعد یکسال بهم بچه داد ولی خیلی زود گرفتش💔💔💔💔بازم شکر

لطفا برای عاقبت بخیری برادرم یه صلوات بفرستین🌱خدایا مراقب عزیزام باش🌱

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم الهی که به زودی خدا جبران کنه براتون 🥺❤️

من یک ایرانی ام و به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم اما با هیچ قومیت و نژاد دیگه ای دشمنی ندارم. حالا اون نژاد میخواد عرب باشه افغان باشه آفریقایی باشه یا هرچیز دیگه ای. ناسیونالیسم افراطی در تمام دنیا مذمومه. ملاک برتری آدم ها به همدیگه انسانیت آنهاست نه نژادشون!!

الهی 🥹

قدیمیا میگفتن  رنگ سفید پسره  رنگ مثل جگر دختره

ب نام آن که آفریـــد مرا   و برای عشق زیـــبایــم ترا     خدای مهربانم  دوستــــــت دارم برای همه نعمت هایی ک برایم  لطف نمودی خدای مهربانم سپاس گذارم  برای   آفرینش   فرشته ای دوست داشتـــنی    چـــون     مـــــادر                   و آرامشی کــــه در آغوشش قرار    داد ــــی       امضای دوست تعلیق شده    melikaj20051982                          هرزگی روشن فکری نیست،بی حجابی هرزگی نیست، بهشت نیز اجباری نیست، مرد حیوانی بی اختیار نیست، و زن بودن علل گناه کسی نیست. حرف های دل یک دختر چادری

ان شاءالله  خدا برات جبران کنه💖

ب نام آن که آفریـــد مرا   و برای عشق زیـــبایــم ترا     خدای مهربانم  دوستــــــت دارم برای همه نعمت هایی ک برایم  لطف نمودی خدای مهربانم سپاس گذارم  برای   آفرینش   فرشته ای دوست داشتـــنی    چـــون     مـــــادر                   و آرامشی کــــه در آغوشش قرار    داد ــــی       امضای دوست تعلیق شده    melikaj20051982                          هرزگی روشن فکری نیست،بی حجابی هرزگی نیست، بهشت نیز اجباری نیست، مرد حیوانی بی اختیار نیست، و زن بودن علل گناه کسی نیست. حرف های دل یک دختر چادری
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز