سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 عنوان عمل بینی 88 بازدید | 2 پست سلام دوستان کسی هست ک بینیش تقریبا غضروفی _گوشتی باشه یعنی کامل گوشتی نباشه ورمش چه وقت میره من بینیم غضروفی بود الان ی سال شده حس میکنم هنوزم ورم داره نوکش تیغه اش 1402/12/01 | 23:01 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سپیده1995 عضویت: 1402/10/24 تعداد پست: 109 اره ممکنه بازم زمان نیاز باشه تا بهتر بشه بینی های گوشتی کلا همیشه بیشتر طول میکشه تا ورمش بخوابهدکترت کی بود؟من پیش دکتر علی اصغر باباجانی عمل کردم
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 اره ممکنه بازم زمان نیاز باشه تا بهتر بشه بینی های گوشتی کلا همیشه بیشتر طول میکشه تا ورمش بخ ... راضی هستی من سنندج عمل کردم