واقعا حالم داره از خودم بهم میخوره انقدر احساسیم تو این نی نی سایت یه سری تاپیکارو میبینم حالم میریزه بهم بعضی وقتا ۳ ۴ روز تو فکرشم گریه میکنم نفسم میگیره از غم انگاری اون اتفاق واسه خودم افتاده مخصوصا تو تاپیکای خیانت و اینا
چیکار کنم انقدر حساسم انقدر ک من برای تاپیکهایی ک راست و دروغش مشخص نیست ناراحت میشم فک کنم خود طرف نمیشه