امیدوارم عزیزم حال روحیت هر چه زودتر بهتر بشه.
ببین عزیزدلم میدونم تو شرایط سختی هستی
اما به بعدش فکر کن اگه خدایی نکرده امسال قبول نشی وضع الانت که خیلی بدتر میشه
ببین عزیزم
تا آخر هفته که انشاالله اون دروس رو به اتمام برسون
بعد آخر این هفته میشینی مرور و تست های کنکور و آزمون های گاما رو کامل انجام میدید.
و عزیزم الان دیگه مثل گذشته نیست و ضریب درس تاریخ و جغرافیا افزایش پیدا کرده پس نباید برای قبولی درسی رو حذف کنی ، ببین شرایطت رو میدونم چیه منم
شرایط مشابه خودت رو دارم ولی مجبور بودم برای قبولی بجنگم پس تو هم بجنگ دختر
ببین عزیزم بین دروس تاریخ و جغرافیا یک کتاب یا جغرافیا و یاااا تاریخ رو انتخاب کن
و از بین این دو تا یکی رو کامل بخون اون یکی رو حذف کن اینجوری صفر درصد هم نمیزنی
ببین عزیزم برای خوندن هم اول از پایه دوازدهم شروع کن و بعد که پایه دوازدهم رو به اتمام رسوندی پایه دهم و یازدهم رو با هم بخون
و از بین فلسفه و منطق هم یک کتاب که برات آسون تره یا منطق یا فلسفه رو تموم کن.
ببین عزیزدلم تو این فرصت هم میتونی دروسی که خوندی رو مرور کنی و تست بزنی و هم فرصت زیادی داری این دو تا درسی که گفتم ( یا تاریخ یا جغرافیا) و ( یا فلسفه یا منطق) رو تموم کنی.
خبرش رو بهم بده چیکار میکنی حداقل هر هفته گزارش بهم بده درس رو به کجا رسوندی اینجوری منم از وضعیتت باخبرم.