امروز صبح میرفتم بیمارستان جلوی درب اصلی یه پسر جوان با ماشین نزاشتن بره داخل بعد درست پشت اون
یه پراید بود که جلوش یکم داغون بود (از قصد ماشینو چسبید به ماشین جلویی) اونم با دنده عقب اومد خورد
بهش بعد پیاده شد گفت تو زدی داغون شد .،
رفتم بیمارستان بعداز اینکه قرص ها رو گرفتم گفت دستت
درد نکنه خداحافظ یجوری با صدای بلند با غرور جواب داد
اینو خیلی جاها دیدم منظور بی محبتی هستن این ،
به یکی دست میدی آروم دستتو میگیره ، از کسی سوال میپرسی یه چند ثانیه از قصد ها نه اینکه فکر کنه بهت جواب میده ، یا وقتی به یکی سلام میدی جواب سلامتو
نمیده ، به یکی محبت می کنی آخرش ازت دلخور میشه ،
هرکی به سر یکی کلاه بزاره برنده است ، هیچکس به هیشکی رحم نمی کنه واقعا چرا ؟