2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

24 بازدید | 1 پست

سلام. من چند ساله که یه جا کار می کنم. حقوقش خیلی کمه بیمه ام نداره. همون یه ذره ام تیکه تیکه می ده و باید هی بگیم مثل گداها. مثلا نصف حقوق دیمو نداده هنوز. هی می خوام برم از اینجا. نمیشه. چون یا حقوقم گیره یا هم هی نمی ذاره. می گم می خوام برم می گه نه. بیخود. نیرو ندارم و اینا. چی کار کنم چجوری برم از اینجا

بیایین عکس بازی

واسه تک‌تک لحظه‌هایی که میتونستی مثل خودشون جواب بدی،دل بشکنی و بهشون بدی کنی، ولی نکردی،به خودت افتخار کن بقیه فکر کردن سکوت کردی چون جوابی نداشتی،اما تو سکوت کردی چون نمیتونی مثل اون آدما باشی بحث، بحثِ اصالت و ریشه‌ست🌱
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز