2777
2789
مثبته عزیزم خیالت راحت مبارکه

ان شالله ..خدا معجزشو نشونت بده و ب زودی دامنت سبز شه ان شالله..علایم فقط یخورده سینه هام سفت و دردناک شده ترشحم خییییلی کم ولی احساس میکنم اشتهام زیاد شده

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شما هنوز موعد پریودت نشده مثبت شده ؟من ۱۱روز از امپول گذشته ولی به موعدم هشت روز مونده

من دو سری آمپول hcg زدم ب فاصله یک هفته..از سری دوم ۱۲ روز میگذره..امروز هم موعدم بود اما خب پریودام خیلی منظم نیست

اها من یه سری زدم دوتا باهم 

من ک ۴ تا زدم سری اول..۴ تا در طول ۴ روز پشت سر هم ولی یدونه هم یه هفته بعد زدم..دکتر گفت اگه جنینی تشکیل بشه این آمپول سری دوم باعث میشه سفت نگهش داره یه همچین چیزی...

اسی تبریک میگم 


منم منتظرم فندقم بیاد تو‌ دلم 

ولی هر وقت خدا بخواد 

نه حالمو بد میکنم نه افسردگی میگیرم 

اون دست خداس 

انشالله همه منتظرا بزودی حاجت روا میشن ♥

نترس جانم که دستانم جدا شدنی نیست ز دستانت❤...این عشق بماند تا ابد در قلبت امااانت ❤ تویی ماهم پریزادم نه یک دل که صد دل به تو دادم ❤بدان که در بند تو  باشم آزاد آزااادم ❤

سلام عزیزم مطمئن باش بارداری گلم، منم این ماه اچ سی جی زدم امروز روز دهمه، روز سوم بیبی زدم که ببینم مثبت میشه یا نه دیدم اره ولی اونقدرام پررنگ نبود، روز هشتمم بیبی زدم منفی شد فهمیدم اثر امپول رفته، مطمعن باش برا توهم رفته و مثبته😍علائمت چیه؟

۲۲ آبان ۱۴۰۳ بیبی چکم مثبت شد خدایا شکرت🥹😍جوجمو سپردم به خودت😍امشب ۲۶ آبان رفتم سونو و گفتن زیر یکماهی و دیدم ساکتو فرستادی اما خودت هنوز نیومدی🥺جان مادر من و بابایی از ذوق داشتنت نمیدونیم چیکار کنیم زودتر بیا تو دلم🥹😍🫂جوجوی منننن ۱۸ آذر رفتم دیدم قلب کوچولوت داره میتپه فدای اون قد و بالای کوچولوت بره مامان😍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طراحی

__ژرف__ | 44 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز