مامای ارشد بودن خانم نیلوفر قاسمی دستگری مرکز نوگل
من هر سه تا بارداریم با تیم ایشون بود که البته چون ماما بودن و اجازه سزارین نداشتن از پزشک تیمشون استفاده کردم و سزارین کردم
کلاس های هوش جنین و بارداریشون هم تو بارداری اول شرکت کردم خیلی خوب بود
مرداد سقطم بود تو تاپیکام هست الان چهارمی رو باردارم دوباره میرم پیشش قبول کرده طبیعی زایمان کنم بهش میگن زایمان ویبک یعنی طبیعی بعد سزارین
تازه من جنین اولم ivf بود و گلدن بیبی بود و خیلی حساسیت داشتم تو اون بارداریم
خودم و همسرم هم هر دو وکیل هستیم و تحصیلکرده اینو گفتم که بدونی که کلا رو خیلی موارد حساسیم آخه تو یک تاپیک دیدم یکی گفت آدم عاقل خودشو زیر دست ماما نمیندازه که نمیدونم این چیزا رو. از کجا در میارن میگن
الکی خودتو نده دست جراحی برای زایمان طبیعی هم هر جا نرو خوب برخورد نمیکنن ایشون با بعضی بیمارستان های دولتی و خیریه هم قرارداد دارن که همین خدمات رو با قیمت مناسب میدن بلافاصله با بستری شدن هم مامای همراه تیم میاد کنارت سزارین فقط مال شرایط اورژانسیه