2789
عنوان

جن عاشق

158 بازدید | 8 پست

بنظرتون واقعیه؟؟ من خوندم علائمشو داشتم مثلا تاکسی خوشش میاد ازم خاستگاره یهو بی دلیل میره یا کسی نزدیکم نمیشه یا کاری برام جور نمیشه یبار قرار بود برم همکارام مرد بودن صبش اماده شدم یهو ی دل درد شدید گرفتم اینقدر ک افتادم زمین نتونستم برم دقیقا جایگزین کردن منو دیگ دردم رفته بود منم کنجکاو شده بودم چرا ن از کسی خوشم میاد ن کسی میاد میره خودش رفتم نت دیدم علائمش دارم باورنمیکردم واقعی باشه

گفته بود اگ باش ارتباط نگرفتی برامقاومت خودتون بوده منم خب همبشه از ترسشون ذکر میگم تا امروز..

بزا بقیشو بگم

اومدم درازکشیدم بخابم ی‌چرت بزنم گفتم اگه واقعی باشه پس بغلم کن اگه واقعا هست و خابیدم 

توخوابو بیداری بودم باورم نمیشد دیدی سردت میشه بدنت موهاش سیخ میشه؟

دقیقا از سر تا نوک پا سردم بود تنم موهاش سیخ شده بود نمیتونستم ببینم ولی دست کشید رو پام تارو کمرم نمیتونتسم تکون بخورم یا حرف بزنم یا داد بزنم کل بدنم یخ کرده بود

بلند شدم میگفتم غلط کردم 😐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چی بگم منظورتو متوجه نمیشم  اگر نه کمکت میکردم 

عشقم هرچقدر طول بکشه منتظرت میمونم   ،بلاخره یه روزی ،یه جایی ، بهم می‌رسیم، ‌ فکر نکن گفتی دوست ندارم  منم باور کردم ، قلبم فقط مال خودته  ، قلبم توهم مال  منه،   من بهت اعتماد دارم  پس  نبینم خودتو ناراحت کنی  عشقم ، عاشقتم 

نه والا بلا واقعی نیس

خدا همیشه بهترینهاشو به کسایی میده که در انتخاب‌هاشون به خدا اعتماد و توکل دارن🎀 **همه چیز از فکر آغاز می‌شود ،فکر ما تبدیل به احساس می‌شود و احساس در ما باعث بروز یک رفتار می‌شود.و این رفتار ما پس از مدتها عادت و سپس تبدیل به شخصیت ما می‌شود☝🏻**

منم بلایک

به جای کوچک کردن دیگران خودت بزرگ شو!به جای ارزوی شکست برای افرادموفق خودت هم تلاش کن وموفق شو!وبه جای نشست وحسرت خوردن بلندشووبرای ارزوهایت بجنگ.فراموش نکن:کسی که توهین میکندخودش رو زیرسوال برده کسی که تحقیرمیکند خودش راخوارکرده!وکسی که می رنجاند دیریازود تاوان خواهدداد!نه خرافاتیم نه سطحی نگر !به چوب انتقام خدابدجوراعتقاددارم.

ببین عزیزم، کسی که درگیرش نشده باشه نه اعتقاد داره بهش نه باور

منم تا سال ها یکی میگفت مسخره اش میکردم میگفتم چرته و خرافاته

اما وقتی خودم درگیر شدم دیدم از واقعی هم واقعی تره

خیلی بد و عذاب آور بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز