2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

53 بازدید | 9 پست

سلام. من چند ساله که یه جا کار می کنم. حقوقش خیلی کمه بیمه ام نداره. همون یه ذره ام تیکه تیکه می ده و باید هی بگیم مثل گداها. مثلا نصف حقوق دیمو نداده هنوز. هی می خوام برم از اینجا. نمیشه. چون یا حقوقم گیره یا هم هی نمی ذاره. می گم می خوام برم می گه نه. بیخود. نیرو ندارم و اینا. چی کار کنم چجوری برم از اینجا. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب هر چی زودتر بری که بهتره اومدیمو نصف حقوق کمتم واسه رفتنت نداد بری جای دیگه که حقوقش بیشتر باشه یه ماهه جبران میشه خسارتت حقوقتم که بیشتر میشه

بهت نیاز داره حقوقتو زیاد کنه نه اینکه پروبازی هم دربیاره

خب هر چی زودتر بری که بهتره اومدیمو نصف حقوق کمتم واسه رفتنت نداد بری جای دیگه که حقوقش بیشتر باشه ی ...

بله. اینا رو می دونم ولی چجوری برم از اینجا 

وقتی میگی نمیذاره بری اذیتت میکنه شایدم یهو کار پیاد نکردی مجبور بودی همینجا بمونی

الان من به جایی رسیدم که حاضرم بیکار باشم ولی اینجا نمونم. چون پول بده نیست. واسه هشت ساعت کار چهار و نیم می ده. همونم تیکه تیکه. واسه همین من همیشه بی پولم. 

الان من به جایی رسیدم که حاضرم بیکار باشم ولی اینجا نمونم. چون پول بده نیست. واسه هشت ساعت کار چهار ...

اشتباه کردی تا الانم موندی بری تو کارخونه کارگرم بشی هم بیمه داری هم فک کنم ۸/۵ به بالا حقوقت باشه

منشی هم حقوقش بیشتره


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز