negaram72 مدیر عضویت: 1402/08/28 تعداد پست: 1354 عنوان مشاعره | مشاهده متن کامل بحث + 550 بازدید | 147 پست دو سه شبه که چشمام به دره خدا کنه که خوابم نبره 1402/11/29 | 03:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zargolio عضویت: 1398/12/28 تعداد پست: 229 شعر خونبار من ای باد بدان یار رسان که ز مژگان سیه برگ جام زدنیشم ما زنده به آنیم که آرام نگیریمموجیم که آسودگی ما عدم ماستصائب_تبریزی
ترنجبین۱ عضویت: 1399/11/30 تعداد پست: 4100 تسبیح شیخ پاره شد و دانه دانه شد از بس که استخاره زدم تا ببینمت ...! عباس_احمدی تورامیبینم و عشقم زیادت میشود هردم مرامیبینی وهردم زیادت میشود هردم
leilyjooooooooon عضویت: 1397/05/25 تعداد پست: 67 ای بی خبربکوش تاصاحب خبرشوی تارهرو نباشی کی راهبر شوی یاچهره بپوشیا بسوزان بر روی چو آتشت سپندی خداوندا تو میدانی که انسان بودن و ماندن چه دشوار است چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است
zargolio عضویت: 1398/12/28 تعداد پست: 229 فردا بازم کلی شعر مینویسم پربازدید کنیم هرکی خواست بخونهشبتون بهشت
خواهره_جکی_جان عضویت: 1402/11/27 تعداد پست: 1454 ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست صائب_تبریزی تا زمیخانه و می نام و نشان خواهد بودسر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود البته جکی چان منظورمه🤭😁
ترنجبین۱ عضویت: 1399/11/30 تعداد پست: 4100 یاچهره بپوش یا بسوزان بر روی چو آتشت سپندی یارنشسته درنظرمن به کجانظرکنم دوست گرفته ملک دل من به کجاسفرکنم
خواهره_جکی_جان عضویت: 1402/11/27 تعداد پست: 1454 فردا بازم کلی شعر مینویسم پربازدید کنیم هرکی خواست بخونه شبتون بهشت لذت بردیم ممنون شبتون بخیر البته جکی چان منظورمه🤭😁
leilyjooooooooon عضویت: 1397/05/25 تعداد پست: 67 یارنشسته درنظرمن به کجانظرکنم دوست گرفته ملک دل من به کجاسفرکنم موی سپید را فلکم رایگان نداداین رشته را به نقد جوانی خریده ام خداوندا تو میدانی که انسان بودن و ماندن چه دشوار است چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است
ترنجبین۱ عضویت: 1399/11/30 تعداد پست: 4100 موی سپید را فلکم رایگان نداد این رشته را به نقد جوانی خریده ام مراعهدیست باجانان که تاجان دربدن دارم هواداری کویش را چوجان خویشتن دارم
leilyjooooooooon عضویت: 1397/05/25 تعداد پست: 67 مراعهدیست باجانان که تاجان دربدن دارم هواداری کویش را چوجان خویشتن دارم میکنم هرشب دعایی کز دلم بیرون رود مهرتولی آهسته میگویم خدایا بی اثر باشد خداوندا تو میدانی که انسان بودن و ماندن چه دشوار است چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است
leilyjooooooooon عضویت: 1397/05/25 تعداد پست: 67 شبتون بخیر عزیزان خداوندا تو میدانی که انسان بودن و ماندن چه دشوار است چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است
ترنجبین۱ عضویت: 1399/11/30 تعداد پست: 4100 میکنم هرشب دعایی کز دلم بیرون رود مهرت ولی آهسته میگویم خدایا بی اثر باشد دست ازطلب ندارم تاکام من برایدیاجان رسدبه جانان یاجان ز تن دراید
کودک_درون_فعال عضویت: 1402/01/12 تعداد پست: 2197 گر دو روزی حال دوران بر مراد ما نرفتدائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور