2777
2789

نمی دونم چطوریه یا منم اینو گرفتم یا نه 

اول خیلی عطسه داشتم بعد دو روز خلط زیاد توی بینی و گلوم داشتم که باعث شده بود صدام بگیره 

اسپری آب نمک زدم بهتر شد بعدش گلوم انگار حس میکنم پرز روشه الآنم عطسه و آبریزش دارم

تو بخواهی می شود🌱.. اگه سوالی در مورد زبان انگلیسی داشته باشید میتونم کمکتون کنم

نمی دونم چطوریه یا منم اینو گرفتم یا نه  اول خیلی عطسه داشتم بعد دو روز خلط زیاد توی بینی و گل ...

من دوروزه گلوم یه حالیه یکم التهاب داره و یکم میخاره و میسوزه 😔 موندم این چیه اصلا باید چیکار کنم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دوروزه گلوم یه حالیه یکم التهاب داره و یکم میخاره و میسوزه 😔 موندم این چیه اصلا باید چیکار کنم&n ...

اب نمک قرقره کن 

اگه میسوزه نشاسته با یکم آب سرد قاطی کن بعد شیر گرم بریز نرم میکنه

تو بخواهی می شود🌱.. اگه سوالی در مورد زبان انگلیسی داشته باشید میتونم کمکتون کنم

من دوروزه گلوم یه حالیه یکم التهاب داره و یکم میخاره و میسوزه 😔 موندم این چیه اصلا باید چیکار کنم&n ...

دیفن هیدرامین غرغره کن. 

یا ترکیب آب نمک با یه قاشق غذاخوری سرکه سیب. عالیه. گلو دردت آروم میشه. روزی ۳ بار. اگر بیماریت جدی تر شد برو دکتر من نصف بیماری هارو با همین کار در جا درمان میکنم   

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز