khaste_shab مدیر استارتر عضویت: 1402/10/08 تعداد پست: 1031 عنوان بافت قدیمی یزد 141 بازدید | 6 پست رفتم داخل بافت قدیم یزد مسجد جامع امیر چخماق ی ده کیلومتری پیاده روی کردم داخل کوچه پس کوچه ها خیلی جالبه 1402/11/28 | 23:20 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ktk عضویت: 1399/09/13 تعداد پست: 2580 آره قشنگه من یزد زندگی میکنم ولی یزدی نیستم یاد من در هر جایی زیباس...خدا❤
khaste_shab مدیر استارتر عضویت: 1402/10/08 تعداد پست: 1031 من ماهی یکبار میام یزد هرسری هم میام تو این کوچه پس کوچه ها دور میزنم البته شبهاش قشنگه
هستی_تنها1 عضویت: 1388/08/11 تعداد پست: 102572 هم شب هم روز همیشه قشنگهاما بخوام توصیه کتم فروردین بعد تعطیلات بیاینهم خیلی شلوغ نباشه هم هوا عالی باسه
khaste_shab مدیر استارتر عضویت: 1402/10/08 تعداد پست: 1031 هم شب هم روز همیشه قشنگه اما بخوام توصیه کتم فروردین بعد تعطیلات بیاین هم خیلی شلوغ نباشه هم هوا ع ... من روزها درگیر کارم ماهی سه روزی که انجام شبا فقط بیکارم میام
ktk عضویت: 1399/09/13 تعداد پست: 2580 من ماهی یکبار میام یزد هرسری هم میام تو این کوچه پس کوچه ها دور میزنم البته شبهاش قشنگه کجایی هستین؟ یاد من در هر جایی زیباس...خدا❤