2777
2789
عنوان

مامان شاغل

81 بازدید | 7 پست

سلام دوستان

کیا شاغلن ولی بچه ام دارن

من میخوام کارمو کم کم شروع کنم

دوتا بچه یکساله دارم

شماها مهدکودک می‌بریم یا مراقب گرفتین؟

یه راه حل هم به من بدین

ازمن میشنوی پرستاربگیر مهدکودک نبرکه بچه هات هرروز مریض میشن تا یم ویروسی بیاد اول اونا میگیرن صبح ازخواب بیدارشون کنی ببری مهد هم گناه دارن

خدایا بابت همه داده هایت شکر

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حتماااا پرستار بگیر که هم خودت هم بچه ها بیشتر آرامش خواهید داشت ببری مهد همانااامریض شدنا زود زود بچه هااا خسته ات میکنه اگر پرستار هزینه اش بیشتر بشه بازم ارزش داره من از تجربه ی خودم برات گفتم دیگه خودت سبک سنگین کن و بهترین تصمیم رو بگیر

حتماااا پرستار بگیر که هم خودت هم بچه ها بیشتر آرامش خواهید داشت ببری مهد همانااامریض شدنا زود زود ب ...

شما جایی می‌شناسی تهران پرستار خوب بتونم پیدا کنم

خیلی میترسم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز