2777
2789
عنوان

معده درد شدید

129 بازدید | 5 پست

الان تو هفته ۷ هستم معده درد شدید دارم میخورم درد میکنه انگار ک گیر کرده معدم شده سنگ نمیخورم سر معدم سوز میزنه بازم درد میکنه بد دلم همش میخواد ی چیز ترش بخورم یچیز اسیدی دلم میخواد اصلاا اسید بخورم😂😭در این حد یعنی فقط میگم یچیزیی تو معدم گیر کرده به قفسه سینه روی دلم فشار میاره چیکار کنم به نظرتون😭 میوه بخورم غذا نخورم؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچت پسره  ببین دکتر ب من قرص فاموتد ۴ داد برای سوزش  واندانسترون هم برای حالت تهوع

از کجا معلومه اخه منی ک عاشق شیرینی بودم حالا میلم نمیکشه فقط میگم ترشک لواشک بحورم از طرفیم قبلن معدم سرد بود چیزایی سردی میخوردم درد میگیرفتن الانم بخاطر حاملگی گرمی نمیخورم زیاد چیکار کنم پس😭

نوشابه ک ضرر داره در ضمن من قبل بارداری به معدم نوشابه نمیساخت شدید نفخ می اورد درد میکرد باد میکرد ...

من فقط درد معدمو  نوشابه اروم میکنه همین   ضرر هم داره ولی خیلی ها میخورن تو بارداری  من  ته لیوان  نوشابه میخورم معدمو جم میکنه و دردش میره  بمن  میسازه ور صورتی ک اصلا نوشابه خور نبودم   

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز